  • Data: 2017-01-07 23:25:27
    Temat: Re: Antena do DVB-T - co obecnie warto kupić?
    Od: Janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-07 o 17:36, wowa pisze:

    > Zanim zaczniesz wydatki przeczytaj to
    > https://majsterkowo.pl/bardzo-prosta-antenka-doubleb
    iquad-do-obioru-telewizji-cyfrowej/
    > i artykuły powiązane. Może da się opędzić małym kosztem.
    Przeczytaj co autor postu napisał, pokojowe mu ledwo działają, biquad
    jest od nich gorsza, on potrzebuje porządną antenę kierunkową.

    Sam na wiosnę
    > będę robił próby. Mam zasłonięty widok na maszt i nie ma od czego odbić

    To potrenuj a potem dawaj wskazówki, bo na razie teoretyzujesz.

    > :( A tak nawiasem mówiąc, to ten podział pasma to jest czysta urzędnicza
    > złośliwość. Dlaczego w jednym regionie te kanały nie mogą być obok
    > siebie? Jedna antena i masz wszystko. I jeszcze różna polaryzacja!
    > Czyste k@#$$%%wo! Albo szwagier chce zarobić na antenach.
    Sporo tych szwagrów by musiało być, też mi się nie podoba że na UHF
    zjechali ale tak prawdę mówiąc to na tym muxie 8 g. jest.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

    ---