  • Data: 2019-04-26 03:18:29
    Temat: Re: Aparat do robienia zdjec samochodom
    Od: Filip454 <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Filip454" q9tghu$9a1$...@d...me

    > Półmetrowy co najmniej! ;) [makro -- aby fotografować bieżnik opon]
    >
    > -=-
    >
    > A jeśli z daleka -- szerokokątny. ;) Co najmniej 270 stopni. ;)

    Lustrzanki też nie masz, tak jak iPhona, że kpisz z mojego pytania? ^^

    "Obiektyw długoogniskowy - w optyce jest to każdy obiektyw, którego
    ogniskowa jest dłuższa od średnicy tworzonego obrazu."

    Obiektyw długoogniskowy to nie musi być od razu potężny teleobiektyw,
    który widziałeś, kiedy oglądałeś mecz w telewizji.

    Pytanie jest jak najbardziej na miejscu. Jeśli autor postu będzie robił
    zdjęcia z oddali (chociażby na pokazach samochodów), to jak najbardziej
    przyda mu się obiektyw długoogniskowy 18-135.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]