  • 1. Data: 2009-01-03 21:36:32
    Temat: Re: Aparat zalany - tym razem czerwonym winem...
    Od: "kot" <k...@a...pl>

    Jedyna rada to zamykaj wino w szfie na klucz. Nie zaleje się. Chlajus jakiś.
    Nie kupie takiego aparatu napewno!!!

    Kot ;-)
    Użytkownik "Sholay" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    ...wytrawnym, z Afryki Połudnowej.

    Poczytałem o wodzie morskiej, a jak zadziała wino?

    Trochę lepki jest i się nie włącza.

    Fuji Finepix s5600.

    Ech, zaczynam już na Allegro szukać nowego, ale może ktoś mnie
    pocieszy?

    Bo jak nie to albo Fuji s20 (lepsze toto od mojego?) albo za czas
    pewien C 450d.

    Ale na razie liczę ciuchutko na ratunek tego co mam.

    &