  • 1. Data: 2009-01-03 17:11:48
    Temat: Torba LOWEPRO na DSLR - tylko jaka ?
    Od: "ZASK" <Z...@s...pl>

    Wlasnie kupilem lustrzanke CANON 40D z obiektywem 17-85 IS. Jestem bardzo
    zadowolony, ale zeby nie popsuc tego cacka chce jak najszybciej kupic torbe.
    Znajomy poleca LOWEPRO, sam mam taka do "malpki" i jestem zadowolony. Na
    forach tez polecaja, tylko jak zobaczylem oferte LOWEPRO to cenka opada.
    Milion torebek od 30 zl do 850 zl i nie wiadomo co wybrac.

    Moje wymagania:
    - w miare twarde scianki i miekkie wylozenie w srodku. Zamkniecie (hmm, nie
    wiem), chyba na suwak najlepsze (??).
    - bezpieczna (dla aparatu)
    - chcialbym wlozyc lustrzanke z zalozonym obiektywem i tulipanem (nie chce
    raczej zdejmowac kazdorazowo tulipanu)
    - przydaloby sie jeszcze miejsce na jeden krótki obiektyw (ok. 50-80 mm) +
    jakas przegródka na akumulator, karte, pendrive, itp....
    - ksztalt zblizony do prostopadloscianu, nie chce pokrowca w ksztalcie
    lustrzanki (z wkladanym aparatem pionowo).
    - nie za duza (duzo latam i potrzebuje niewielka torbe na "bagaz podreczny")
    - firma: LOWEPRO
    - cena ~100-130 zl

    Co polecicie ??

    Dziekuje za wszelkie porady!

    Pozdrawiam!
    Zenon

  • 2. Data: 2009-01-03 17:14:29
    Temat: Re: Torba LOWEPRO na DSLR - tylko jaka ?
    Od: "maniac" <x...@c...pl>

    > Co polecicie ??
    >
    > Dziekuje za wszelkie porady!

    Nova Mini AW ;-)

    Zdecydowanie idealna do Twoich potrzeb.

    --
    maniac @ vista ultimate

  • 3. Data: 2009-01-03 17:32:07
    Od: "ZASK" <Z...@s...pl>

    > Nova Mini AW ;-)

    Nie jest zla. Tylko ma 16.5 cm, a mój DSLR z tulipanem ma ok. 17.5-18 cm. A
    wolalbym trzymac aparat z zalozonym obiektywem + tulipan, zeby miec po
    wyjeciu od razu gotowy do "strzalu"...

    > Zdecydowanie idealna do Twoich potrzeb.

    Jak z sztywnoscia tej torby, ma w miare sztywne scianki ?
    Jest cos podobnego, o 10% wiekszego ?

  • 4. Data: 2009-01-03 18:16:32
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    ZASK pisze:
    > Jest cos podobnego, o 10% wiekszego ?
    Moze Inverse-100-AW
    Najlepiej po przymierzac sie w sklepie z manelami.
    Moze niebawem grip i lampe zakupisz, wiec na to też wiez
    poprawke.

    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-01-03 18:35:53
    Od: "KZ" <n...@a...com.pl>

    ZASK wrote:
> [...]
    > "malpki" i jestem zadowolony. Na forach tez polecaja, tylko jak
    > zobaczylem oferte LOWEPRO to cenka opada. Milion torebek od 30 zl do

    Jak bedziesz wybieral pamietaj tylko o jednej rzeczy - kup dwa razy wieksza
    niz wydaje Ci sie ze potrzebujesz....Bo za pól roku bedziesz kupowal
    nastepna...

    KZ

  • 6. Data: 2009-01-03 18:47:48
    Od: "Roman Cierlica" <r...@W...gazeta.pl>

    SlingShot 100 lub 200
    tylko trza trochę dołożyć

  • 7. Data: 2009-01-03 18:49:19
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > Jak bedziesz wybieral pamietaj tylko o jednej rzeczy - kup dwa razy
    > wieksza
    > niz wydaje Ci sie ze potrzebujesz....Bo za pól roku bedziesz kupowal
    > nastepna...

    YES YES YES - w pelni popieram
    dzien po zakupie aparatu kupilem torbe o podobnych do Twoich wymaganiach -
    aparat z tulipanem i jeden obiektyw luzem
    tiiiiiiaaaaaaaaaaa
    nawet nie wiem gdzie ja mam ;)))))))))) tzn zartuje wiem, ale uzywam jej
    ekstremalnie rzadko, tylko jak znam okolicznosci tego co bede focil -np wiem
    ze jade zrobic konkretny element wnetrza, no to jedno szklo. i wtedy ta pici
    torebka ;)))

    z drugiej strony trudno nosic pusta torbe jak nic w niej nie bedzie ;) ale
    zawsze puste miejsce przydac sie moze na maly statywik, szmateczke,
    filterek, portfel, czapke, szmatke do obiektywu - zawsze graty znajdziesz
    jakies ;)))

    Sebastian

  • 8. Data: 2009-01-03 18:53:28
    Od: "Tomek" <a...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > lustrzanki (z wkladanym aparatem pionowo).
    > - nie za duza (duzo latam i potrzebuje niewielka torbe na "bagaz podreczny")

    Za około 200zł (czyli niestety więcej niż zakładasz) możesz kupić Lowpro
    Flipside 100 lub 200. To nieduży i zgrabny plecaczek a nie torba.

    Calkiem niedawno wahalem sie czy wziac torbe Lowpro Nova czy ten plecaczek i
    zdecydowalem sie na niego:
    - jest naprawde nieduzy/zgrabny i jest dla osob ktore nie maja mocno
    rozbudowanego systemu - u mnie jest 50D + 24-105/L i docelowo 70-200.
    - masz wolne ręce (docenilem to BARDZO w trakcie Swiat, podrozy z dziecmi
    ostatnio)
    - ma wygodny/duzy uchwyt do noszenia takze w reku
    - jest miejsce na schowanie drobiazgow
    - masz maly zapas miejsca, ktory na pewno Ci sie przyda,
    - ma znacznie wieksze mozliwosci aranzacji wnetrza niz Nova.

    Pozdrawiam,

  • 9. Data: 2009-01-03 19:02:11
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > Za około 200zł (czyli niestety więcej niż zakładasz) możesz kupić Lowpro
    > Flipside 100 lub 200. To nieduży i zgrabny plecaczek a nie torba.

    jesli w ten deseń to chyba jeszcze lepiej SLINGSHOT 100 albo 200, bo waga
    umiarkowana wiec 2 ramiona zbędne

    wszystkie zalety plecaka z super dostępem - wystarczy obkręcić na pas, nie
    trzeba zdejmować - bardzo wygodny patent
    http://www.allegro.pl/item514596610_lowepro_slingsho
    t_100_aw_f_vat_warszawa.html

    sam mam slingshota 350 i jestem baaaaardzo zadowolony

    a rzeczywiscie plecak albo sling to duzo fajniejszy patent niz wiecznie
    zsuwająca sie z ramienia torba.....

    Sebastian

  • 10. Data: 2009-01-03 19:04:49
    Od: "ZASK" <Z...@s...pl>

    "KZ" <n...@a...com.pl> wrote in message

    > Jak bedziesz wybieral pamietaj tylko o jednej rzeczy - kup dwa razy
    > wieksza niz wydaje Ci sie ze potrzebujesz....Bo za pól roku bedziesz
    > kupowal nastepna...

    Znowu bez przesady :)

    Zamierzam kupic dodatkowo stalke 50 mm i na tym pewnie skoncze. A nawet
    jakbym bardziej rozwinal szklarnie, to i tak nigdy nie bede bral wszystkiego
    razem, tylko obiektywy (góra dwa) pod to co bede pstrykal.