  • 1. Data: 2009-01-03 18:18:29
    Temat: Canon 350D Karta pamieci
    Od: "Biker" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam Canona 350D i CF 1GB. Chce dokupic karte ale zastanawiam sie jaka
    (rozmiar i seria/typ) 350D maksymalnie obsluzy?

    Dzieki za info
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-01-03 18:27:00
    Temat: Re: Canon 350D Karta pamieci
    Od: Sawi <s...@l...atzc.op>

    Biker pisze:
    > Mam Canona 350D i CF 1GB. Chce dokupic karte ale zastanawiam sie jaka
    > (rozmiar i seria/typ) 350D maksymalnie obsluzy?

    Zdaje sie z CF nie ma takich ograniczen, jesli sie myle, niech ktos
    wyprowadzi mnie z bledu i poprawi.
    Przy czym lepiej miec dwie mniejsze karty, niz jedna duza - zawsze
    to wieksza szansa, ze jakies zdjecia ocaleja :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sawi

  • 3. Data: 2009-01-03 18:44:08
    Od: "Biker" <b...@p...onet.pl>

    "Sawi" <s...@l...atzc.op> wrote in message

    > Zdaje sie z CF nie ma takich ograniczen, jesli sie myle, niech ktos
    > wyprowadzi mnie z bledu i poprawi.
    > Przy czym lepiej miec dwie mniejsze karty, niz jedna duza - zawsze
    > to wieksza szansa, ze jakies zdjecia ocaleja :)

    Wlasnie dlatego chce dokupic 2 karte. Gdzies czytalem ze max to CF 2GB II.
    Ale nie pamietam gdzie to widzialem i czy to prawda.

  • 4. Data: 2009-01-03 18:47:21
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Sawi pisze:
    > Przy czym lepiej miec dwie mniejsze karty, niz jedna duza - zawsze
    > to wieksza szansa, ze jakies zdjecia ocaleja :)
    Wszystkie manele razy dwa, zawsze coś ocaleje ;)
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-01-03 18:51:58
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    w instrukcji puszki na pewno to znajdziesz

    Sebastian

  • 6. Data: 2009-01-03 19:12:17
    Od: "Biker" <b...@p...onet.pl>

    "basti78" <b...@o...pl> wrote in message
    >w instrukcji puszki na pewno to znajdziesz

    Pewnie tak. Tylko jak ja pisali to nie bylo jeszcze obecnych kart i nie
    wiedzieli pewnie czy beda dzialaly ;-)

    Jesli ktos sam sprawdzal to prosze o info - dzieki.

  • 7. Data: 2009-01-03 19:18:48
    Od: "Krzysztof T" <k...@p...onet.pl>

    Biker wrote:
> [...]
    >
    > Mam Canona 350D i CF 1GB. Chce dokupic karte ale zastanawiam sie jaka
    > (rozmiar i seria/typ) 350D maksymalnie obsluzy?

    mam :
    http://www.allegro.pl/item513331963_cf_4gb_extreme_i
    ii_sandisk_30mb_s_10lat_gw_gliwice.html

    i chodzi

    Krzysztof T

  • 8. Data: 2009-01-03 19:29:41
    Od: "Biker" <b...@p...onet.pl>

    > mam :
> [...]

    To mozliwe ze nawet 8 GB lub 16GB by poszlo ale 4BG mi wystarczy. zawsze na
    wyprawy biore maly dysk (40GB - dosc dawno kupiony) przenosny z wbudowanymi
    czytnikami kart ;-)

  • 9. Data: 2009-01-03 19:30:21
    Od: "Leloo" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Biker" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wlasnie dlatego chce dokupic 2 karte. Gdzies czytalem ze max to CF 2GB II.
    > Ale nie pamietam gdzie to widzialem i czy to prawda.

    Mam 8GB i dziala bez zastrzezen.

    --
    Pozdrawiam,
    Leloo

  • 10. Data: 2009-01-03 19:50:04
    Od: "kurdybanek" <k...@o...pl>

    8GB max.
    większe też pójdą, ale zdaje się trzeba wtedy formatować poza aparatem