  • 31. Data: 2015-09-12 17:05:26
    Temat: Re: Apple - Live
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2015-09-11 o 16:36, Pszemol pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Samsung się z wodoodporności wycofał...
    > Czytnik odcisku palców jest w iPhone i iPadzie od bardzo dawna.

    Podałem że to są właśnie nowości a na obecnej prezentacji nie pokazane
    zostało nic nowego a jedynie tuning tego co już było.

    s/_nc2/sony_xperia_z4_tablet_ultra9353.jpg

    > Mówi tak z prostego powodu: dla kogoś kto lubi ecosystem Apple
    > nic nie daje że może kupić tablet z dużym ekranem na Androidzie.
    > To nie są porównywalne produkty jesli jeden z nich nie ma iOS
    > czyli jest z innego ecosystemu.

    Nowością jest wielkość a to już było dawno temu u innych producentów,
    system nie ma tu nic do rzeczy.

    > Tak jak na początku napisałem - wszystko można uprościć
    > do rozwinięcia/uaktualnienia jak się bardzo chce pokazać
    > negatywne strony. Uwypuklić można zalety i dodaną wartość
    > gdy się chce pokazać pozytywy.

    Idąc tym torem to jedzmy gówno, miliardy much nie mogą się mylić :)

    > Czy macie w Polsce Netflix? Hulu? Jakieś w ogóle telewizyjne serwisy
    > netowe?

    Macie choć ja nie korzystam z tego.

    > Cena to sprawa względna i osobista. Dla jednego drogi dla innego tani.

    Zgoda, ja też kupuje np. sprzęt SONY choć drogi i tej cenie bym miał 10
    chińczyków :)

    ps. SONY w Z5 podaje już że telefon jest wodoodporny ale zdjęć pod wodą
    nie można już robić :) Jak dobrze że moje stare Z2 o tym nie wie choć o
    ile pamiętam ma o klasę niżej certyfikat :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 32. Data: 2015-09-14 08:32:41
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 12 Sep 2015 16:03:16 +0200, LordBluzg?? wrote:

    > Atu gówno prawda. Jeśli hejter mi nie obrzydzi produktu, to znaczy że
    > produkt jest OK :)

    Apple nie potrzeba hejterów, fanboje stadnie tłumaczące ,,tego nie
    potrzebujesz'' (i dostarczające dodatkowej rozrywki) wystarczą. :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 33. Data: 2015-09-16 09:07:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mt12r5$ti0$1@dont-email.me...

    > dobrze, że mój o tym nie wie i dalej jest wodoodporny:)

    Masz jakiś model z najnowszych ogłoszonych parę tygodni temu?

  • 34. Data: 2015-09-16 09:12:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <x...@x...com> wrote in message

    > Podałem że to są właśnie nowości a na obecnej prezentacji nie pokazane
    > zostało nic nowego a jedynie tuning tego co już było.

    Właściwie Mercedes i BMW też robi auta co mają 4 koła i kierownice,
    tak jak Cinquacento. W takim BMW M6 to tylko tunning tego co było
    już w naszej polskiej Warszawie i Syrence. Nie ma się czym podniecać.

    > Nowością jest wielkość a to już było dawno temu u innych producentów,
    > system nie ma tu nic do rzeczy.

    Właśnie ma WSZYSTKO do rzeczy.
    Jak jesteś zwolennikiem iOS to masz w dupie że jest tablet
    o Twoich rozmiarach z Androidem. Nie rozumiesz tego?

    > Idąc tym torem to jedzmy gówno, miliardy much nie mogą się mylić :)

    Zupełnie nie o to chodzi.

    > Macie choć ja nie korzystam z tego.

    Więc jak macie, to AppleTV się przyda w PL.

    > Zgoda, ja też kupuje np. sprzęt SONY choć drogi i tej cenie bym miał 10
    > chińczyków :)

    Otóż to. I wtedy g... Cię obchodzi że np. LG robi coś innego.

    > ps. SONY w Z5 podaje już że telefon jest wodoodporny ale zdjęć pod wodą
    > nie można już robić :) Jak dobrze że moje stare Z2 o tym nie wie choć o
    > ile pamiętam ma o klasę niżej certyfikat :)

    Bo to nie o to chodzi aby robić pod wodą.

  • 35. Data: 2015-09-16 11:23:54
    Od: atm <...@v...pl>

    > Bo to nie o to chodzi aby robić pod wodą.

    Ale wlasciwie dlaczego nie?
    https://www.youtube.com/watch?v=DFM4DSJHs5w
    https://www.youtube.com/watch?v=x09iroEd63Y

    Oczywiscie przyczyna jest bardzo prozaiczna (plus komentarze):
    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/xperia-fotografo
    wanie-smartfonem-pod-woda-nakazy-sony.html

  • 36. Data: 2015-09-16 12:34:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-09-16 o 09:07, Pszemol pisze:

    > Masz jakiś model z najnowszych ogłoszonych parę tygodni temu?

    Nie musi. Wystarczy że ma jakiś z aktualnie oferowanych.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2015-09-16 21:55:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Nie musi. Wystarczy że ma jakiś z aktualnie oferowanych.

    Ostatecznie możemy się zgodzić z tą wersją.
    Ale brak takiego modelu w ostatniej serii nowości
    jest moim zdaniem symptomatyczny...

  • 38. Data: 2015-09-16 21:58:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Ostatecznie możemy się zgodzić z tą wersją.
    > Ale brak takiego modelu w ostatniej serii nowości
    > jest moim zdaniem symptomatyczny...

    skutkiem wodoodporności jest np. klapka na złączu i karda SD schowana
    wewnątrz obudowy. Wystarczy by był bryzgoszczelny.
    Potrzebujesz wodoodporny to kup sobie jakigoś CATa albo inny pancerny.
    Lub odpowiednią obudowę

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 39. Data: 2015-09-16 22:00:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > http://www.benchmark.pl/aktualnosci/xperia-fotografo
    wanie-smartfonem-pod-woda-nakazy-sony.html

    Nie wiem co sony nakazuje, nie chce mi się klikać
    na youtube, ale napisałem że nie o to chodzi aby
    pod wodą robić zdjęcia smartfonem bo po prostu
    ma do tego kijową optykę - kilka metrów pod wodą
    jest mniej światła i cieżko się robi zdjęcia dobrym
    aparatem z dobrym, jasnym obiektywem, a co dopiero
    małpką w smartfonie.

    Wodoodporność ma służyć wypadkom przy używaniu
    smartfona: np. siedzisz na basenie z telefonem
    w kieszeni galotów i wskakujesz przez zapomnienie
    do wody :-) Albo wpada Ci telefon do kałuży z wodą itp.

  • 40. Data: 2015-09-16 22:04:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message

    > Atu gówno prawda. Jeśli hejter mi nie obrzydzi produktu,
    > to znaczy że produkt jest OK :)

    Twoja strategia i masz do niej prawo.
    Ja uważam że jest niepoważna - jeśli ZAMIAST prezentacji
    Apple obejrzysz jej karykaturę przedstawioną przez
    applehejtera to po prostu wyrabiasz sobie opinię o produkcie
    na podstawie DEZINFORMACJI bo ten hejter po prostu napisał
    nieprawdę.