  • 31. Data: 2014-10-28 21:45:18
    Temat: Re: Apple i prywatność
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    news:m2oqsq$dft$1@dont-email.me...

    > tak samo mogą sobie włączyć GPSa i transmisję 3G albo odczyt pozycji z
    > BTSów. wszystko można

    Niech włączają...
    Nie jestem ani złodziejem ani pedofilem ani politykiem...
    Zresztą smartfona używam kilka razy w roku :)

    --
    marfi

  • 32. Data: 2014-10-28 21:55:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    marfi wrote:

    > Niech włączają...
    > Nie jestem ani złodziejem ani pedofilem ani politykiem...

    Kiedy naziści przyszli po komunistów, milczałem,
    nie byłem komunistą.
    Kiedy zamknęli socjaldemokratów, milczałem,
    nie byłem socjaldemokratą.
    Kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem,
    nie byłem związkowcem.
    Kiedy przyszli po Żydów, milczałem,
    nie byłem Żydem.
    Kiedy przyszli po mnie, nie było już nikogo, kto mógłby zaprotestować.
    (C) Martin Niemöller
    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2014-10-28 22:18:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Oct 2014 19:30:34 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > tak samo mogą sobie włączyć GPSa

    Moga, ale to wiecej pradu zre i dlugo pozycje ustala, a pod dachem
    wcale.

    > i transmisję 3G albo odczyt pozycji z BTSów. wszystko można

    Mozna i pewnie robia, ale to niedokladne.

    P.S. Przetestowane na laptopie - po wylaczeniu wifi i zmianie IP
    neostrady firefox pokazuje bledna pozycje. A IE prawidlowa.
    I tak sie zastanawiam skad on wie ...

    J.

  • 34. Data: 2014-10-28 22:18:54
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Kiedy przyszli po mnie, nie było już nikogo, kto mógłby zaprotestować.

    Używam na codzień Motoroli-GLEAM.
    Przeciwko czemu mam protestować i jak?

    --
    marfi

  • 35. Data: 2014-10-28 22:19:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    marfi wrote:

    > Używam na codzień Motoroli-GLEAM.
    > Przeciwko czemu mam protestować i jak?

    czyli nie zrozumiałeś

  • 36. Data: 2014-10-28 22:29:32
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > czyli nie zrozumiałeś

    Ty też nie - przecież proszę o radę słowami "i jak" ?

    --
    marfi

  • 37. Data: 2014-10-28 22:33:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    marfi wrote:

    > Ty też nie - przecież proszę o radę słowami "i jak" ?

    jak chcesz

  • 38. Data: 2014-10-28 22:39:13
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > jak chcesz

    Też tak myślę - róbta co chceta.

    --
    marfi

  • 39. Data: 2014-10-28 23:05:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Niby z jakiej racji ? Mogę przedstawić alternatywę która znajdzie
    > to co jej wpiszę. Jak rozumiem odwołujesz bzdurę którą sam wcześniej
    > napisałeś, tę o daniu rady zastąpienia googla czymś innym. :-)

    Jaki jest sens zastępowania googla czymś, co tak samo jak
    google zbiera dane? Zrozumiałem, że masz dostęp do alternatywy
    która wyszukuje tak dobrze jak google a nie zbiera danych.

  • 40. Data: 2014-10-28 23:06:54
    Temat: Re: Apple i prywatno??
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ja mam sporo większy. No ale ja używam tez innych systemów
    > niż te od nadgryzionego jabłuszka. :-)

    Zaprezentuj ten wybór, bo na razie nic konkretnego nie usłyszeliśmy.
    Acha - system sobie ustal dowolny, nawet Linux/Android... Posłuchajmy.