  • 91. Data: 2014-09-14 17:14:20
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "KK" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:lv4833$nta$1@node2.news.atman.pl...
    > Dokładnie tak. W iphonach nie ma guzika "wstecz"
    > (chyba go jeszcze nie "wynaleźli") dlatego żeby się
    > cofnąć trzeba klikać w lewym górnym rogu na nazwę
    > poprzedniej pozycji. Czyli jak chcemy np. coś odszukać
    > w rozbudowanym menu to co chwilę trzeba wędrować
    > do rogu, przy dużym ekranie jak w i6 to cały czas trzeba
    > używać drugiej ręki. Wiec nie dziwię się że musieli
    > wymyśleć nowy genialny "ficzer".

    ??? nie przypominam sobie niczego takiego...
    O jakiej aplikacji piszesz? Chyba nie o Safari, który ma "wstecz"?

  • 92. Data: 2014-09-14 17:16:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Netx" <n...@c...pl> wrote in message

    > Pisałem o kablu do podłączenia iPhone 5s do TV, czyli jest to kabel
    > "lightning to HDMI".
    > http://www.ebay.pl/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p205
    0601.m570.l1313&_nkw=lightning+to+hdmi&_sacat=0

    Tak jak pytałem wczoraj, kto Ci każe tyle płaciś skoro możesz taniej:
    http://www.ebay.pl/sch/i.html?_from=R40%7CR40%7CR40&
    _sacat=0&_nkw=apple+hdmi+lightning&LH_PrefLoc=2&_sop
    =15

  • 93. Data: 2014-09-14 17:18:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lv3rd9$lkp$1@dont-email.me...

    > to tylko Tobie się tak wydaje. nie znam nikogo, kto nie miałby
    > wrzuconej karty do telefonu użytkowanego codziennie.

    Znasz widać dosyć specyficznych ludzi...
    Zapewniam Cię, że jesteście w mniejszości.

  • 94. Data: 2014-09-14 19:33:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Sep 2014 15:26:32 +0200, Trybun napisał(a):
    > W dniu 2014-09-11 13:38, J.F. pisze:
    [...]
    > Akurat ja odnoszę wrażenie że zarówno wybrane firmy produkujące telefony
    > jak i politykę ktoś sztucznie promuje. Pewnie nie uwierzysz, ale widząc

    Zapewne bywa ?

    > dwa razy w telewizji Korwina Mikke powiedziałem do znajomych - "oho,
    > zmienik Palikota się pojawił". Myślisz że to ludzie (Polacy) nagle tak
    > sami z siebie zaczęli oddawać głosy ma Korwina i jego partię.?

    A kiedy to bylo ? Bo JKM zawsze swoich zwolennikow mial, tylko ze ich
    kilka % bylo, w zwiazku z czym partia byla na marginesie lub wcale, bo
    5% nie osiagala. Z Palikotem teoretycznie nie ma co porownywac, bo
    jeden to skrajna prawica, drugi sie mieni lewicowcem. Teraz
    przekroczyl 5% i maja swieto.
    Moze i go jaka telewizja promuje (Solorz spojrzal w PIT ?), a moze
    oficjalny czas antenowy w kampanii ogladales.

    > Telefony, był u mnie kolega , posiadacz SGS4.. Z ciekawości przez pół
    > godziny porównywałem go ze swoim sprzętem. Takim za 1/3 ceny owego
    > Samsunga. I wiesz co, nic ale to absolutnie żadnej wyższości owego
    > sprzętu nad moim nie zauważyłem.. Tylko na papierze specyfikacja
    > bardziej okazała. Pytanie - dlaczego komentujących owego Samsunga na
    > MGM jest kilkuset a mojego telefonu tylko 8miu? Skąd te kolejki w
    > przedsprzedażach?

    Nie wiem co masz i co porownywales, ale SGS4 swoje zalety ma (i wady
    tez). A liczba ...
    a) co masz, moze niepopularne,
    b) recenzje swojego napisales ?
    c) no coz, flagowiec, samsung to reklamuje, ludzie sie zastanawiaja
    czy to kupic, i opinii szukaja.

    J.

  • 95. Data: 2014-09-14 20:32:21
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 14 Sep 2014 10:18:40 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Znasz widać dosyć specyficznych ludzi...
    > Zapewniam Cię, że jesteście w mniejszości.

    Wśród użytkowników iPhone z pewnością :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 96. Data: 2014-09-14 21:42:51
    Od: "KK" <a...@p...onet.pl>

> [...]

    ??? nie przypominam sobie niczego takiego...
    O jakiej aplikacji piszesz? Chyba nie o Safari, który ma "wstecz"?

    ---
    Mam na myśli guzik sprzętowy, niezależny od aplikacji jak w telefonach
    innych firm. Safari to przeglądarka
    więc akurat musi mieć guziki wstecz i do przodu i na szczęście ma je na
    dole, ale z innymi aplikacjami różnie bywa.
    A chociażby jak chcesz sobie pochodzić po ustawieniach systemu to ciągle
    trzeba "naciągać" kciuka.

  • 97. Data: 2014-09-15 14:21:58
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-13 00:53, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <I...@j...com> wrote in message
    >
    > Weź się nie kompromituj z takimi pomysłami!
    > Naprawdę ktoś te produkty promuje???
    > Niemożliwe... Ty nie wiesz kto promuje??? :-)

    Tak, ktoś te produkty promuje. Tak że ja nie mam wątpliwości że
    milczenia mediów przez rok-półtora o Samsungu staje się końcem telefonów
    tej firmy. To samo odnosi się do świata polityki. Ani słowa o Tusku i
    jego PO skutkuje tym że albo zmienia nazwisko i nazwę partii, albo
    zawiesza swoja działalność polityczną. Oczywiście piszę to o sztucznym
    napędzaniu koniunktury a nie o płatnych spotach partii politycznych czy
    płatnych reklamach firmy produkującej telefony, mogą sobie reklamować
    ale to psu na budę się zda, gdy nie ma sztucznej promocji..

    Nie wiem, sporo rzeczy mogę się tylko domyślać, wiem tylko jedno - świat
    jest rządzony trochę innymi prawami niż te które nam się podaje oficjalnie.
    Np. zupełnie nie rozumiem tej radości polityków z wygranych wyborów w
    minutę po zamknięciu lokali wyborczych.

    > Napisz z czym porównywałeś...

    Czas reakcji, prędkość uruchamiania telefonu, szybkość wyszukania i
    połączenia po przez wi-fi. Jakość robionych fotek, jakość i poziom
    odtwarzanego dźwięku, jakość rozmów itd. Niestety padał deszcz a więc
    nie mogłem sprawdzić widoczności na ekranie w słońcu i prędkości łapanie
    sygnału GPS, ktore to rzeczy sa słabą stroną mojego telefonu.

    > A co na to ten Twój kolega, posiadacz SGS4?

    Akurat on z tych co to telefon jest dla nich tylko i wyłącznie
    telefonem. Podejrzewam że nawet nmie zwrócił uwagi na to jak się o
    sprzęt nazywa.

    > Napisz z czym porównywałeś a napewno się to wyjaśni :-)

    Tak jak napisałem powyżej - prawie wszystko co ma znaczenie. I
    oczywiście co było możliwe do zobaczenia w tak krótkim czasie...

  • 98. Data: 2014-09-15 14:22:19
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-14 19:33, J.F. pisze:
    > [...]
    > Zapewne bywa ?

    Nie rozumiem pytania.

> [...]
    > Moze i go jaka telewizja promuje (Solorz spojrzal w PIT ?), a moze
    > oficjalny czas antenowy w kampanii ogladales.
    Wszyscy maja swoich zwolenników, jednak na świecznik dostają się tylko
    wybrańcy, pytanie - czyi to są wybrańcy...

    Naprawdę sądzisz że p. Żak jest panem na swoich medialnych włościach i
    może robić w swoim folwarku to co mu się podoba?

> [...]
    > a) co masz, moze niepopularne,
    > b) recenzje swojego napisales ?
    > c) no coz, flagowiec, samsung to reklamuje, ludzie sie zastanawiaja

    No właśnie - POPULARNOŚĆ, skąd to się bierze? Ktoś wyciąga kogoś
    przeciętnego spod kamienia i robi kimś. Pytanie - kto to robi i po co?

  • 99. Data: 2014-09-15 14:50:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości

    >Tak, ktoś te produkty promuje. Tak że ja nie mam wątpliwości że
    >milczenia mediów przez rok-półtora o Samsungu staje się końcem
    >telefonów tej firmy.

    No, nie bylbym taki pewien. Dobry produkt ma swoich zwolennikow, ma
    szeptana opinie, ma polecenia wsrod znajomych, kolegow ze szkoly itp.

    Smieszyly mnie kampanie reklamowe naszych operatorow.
    Naprawde trzeba podnosic swiadomosc marki, gdy sa one trzy ?

    Narod taki ciemny, ze reklamy nowych taryf chwyta, nie potrafil sam
    sprawdzic gdzie lepiej ?
    (od roku czy dwoch sie to skomplikowalo ... operatorzy ukrywaja
    szczegoly oferty)

    >To samo odnosi się do świata polityki. Ani słowa o Tusku i jego PO
    >skutkuje tym że albo zmienia nazwisko i nazwę partii, albo zawiesza
    >swoja działalność polityczną.

    Owszem. Tylko ze ... Samsung za swoja reklame placi. A partia
    niechetnie :-)
    Efekt jest taki ze to media sie o Samsunga bija.
    No i niech sprobuja cos zlego napisac, to sie Samsung przestanie u
    nich reklamowac ... i dana gazeta czy TV padnie :-)

> [...]
    >oficjalnie.
    >Np. zupełnie nie rozumiem tej radości polityków z wygranych wyborów w

    Radosc to radosc. Moze troche nieuzasadniona i przedwczesna, ale to
    tez media nakrecaja :-)

    >Czas reakcji, prędkość

    Zla nie jest ... ale u konkurencji podobna.

    >uruchamiania telefonu,

    A to jestes jedyny klient, ktory na to patrzy. Reszta ma telefon stale
    wlaczony :-)

    >szybkość wyszukania i połączenia po przez wi-fi.

    I byly jakies zastrzezenia ?

    >Jakość robionych fotek,

    Jak to wszyscy - pikseli duzo, a obiektyw malutki .. no dobra,
    autofocus ma

    >jakość i poziom odtwarzanego dźwięku, jakość rozmów itd.

    Sa tu jakies znaczace roznice ?

    >Niestety padał deszcz a więc nie mogłem sprawdzić widoczności na
    >ekranie w słońcu i prędkości łapanie sygnału GPS, ktore to rzeczy sa
    >słabą stroną mojego telefonu.

    Ale czemu GPS nie mogles sprawdzic ?

    No coz, jesli anteny nie sp*, to tez bedzie podobna ..

    >Akurat on z tych co to telefon jest dla nich tylko i wyłącznie
    >telefonem. Podejrzewam że nawet nmie zwrócił uwagi na to jak się o
    >sprzęt nazywa.

    Bo producenci maja jakis dziwny zwyczaj ukrywania nazwy modelu ...

    J.

  • 100. Data: 2014-09-15 19:07:27

    W dniu 2014-09-13 o 19:25, Pszemol pisze:
    > Polityka cenowa Apple polega na tym, że cena iPhone jest taka sama,
    > mimo że wchodzą nowe modele, z lepszymi procesorami, większą
    > ilością funkcji. Nowy iPhone6 zapowiedziany jest za tą samą cenę
    > co kosztował starszy iPhon5S czy też ten który ja kupiłem iPhone4.

    Nic nadzwyczajnego. Jest wiele innych produktów których cena nie spada
    ale za to są lepsze, większe, szybsze.
    To chyba nie będzie kolejny nowatorski pomysł Apple :-)