  • Data: 2019-06-04 05:53:45
    Temat: Re: Apple wkracza w 21 w...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-03, LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Kupuj. Kupowalne są bez reklam, darmowe zawierają reklamy i jest o tym
    > informacja.

    No przecież kupiłem. Wyskakują mi jakieś reklamy Xiaomi, w tym ostatnio
    uporczywe namawianie do zapisania się do ich serwisów. Wcześniej miałem
    telefon od operatora gsm, wyskakiwały mi reklamy operatora plus co parę
    godzin nachalny mcafee. Doradzisz coś? Xiaomi przynajmniej jest mniej
    upierdliwy. W iOS nic mi nie wyskakuje.

    --
    Marcin