  • Data: 2019-06-04 12:04:05
    Temat: Re: Apple wkracza w 21 w...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-06-03 o 23:25, Marek pisze:
> [...]

    A to nie bardzo wiem, co Ci wyskakuje i gdzie ...
    Na duzo mozna narzekac, ale raczej nie na to.

    >W moim telefonie raczej nic nie wyskakuje. Dobry jest jak robię
    >przelewy w komputerze. Leży sobie przede mną i Bank przysyła kody do
    >autoryzacji. Niczego nie muszę szukać. Kody mam pod nosem.
    >A z konta ani aplikacji bankowej nie korzystam, bo nie chcę i nie mam
    >takiej potrzeby.

    Ale jak Ci bank przysyla te kody ? SMS ?
    To zobacz ile aplikacji ma prawo do czytania SMS.

    Czesc to chyba nawet do kasowania, wiec sie nawet nie dowiesz, ze bank
    przyslal Ci sms do autoryzowania duzego przelewu :-)

    Nie bez powodu banki przenosza autoryzacje do swoich aplikacji ...

    J.