    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Artur Tabor 1968-2010
    Date: Wed, 9 Feb 2011 10:33:10 -0800 (PST)

    On Feb 9, 12:44 pm, Les <s...@p...fm> wrote:
    > Witam,
    > pod koniec listopada w Ośrodku Roztoczańskiego Parku Narodowego w
    > Zwierzyńcu (http://www.roztoczanskipn.pl/tal_cej.html) byłem na
    > otwarciu wystawy naszego związkowego kolegi "Artur Tabor -
    > wspomnienie. Obejrzeliśmy kilka jego filmów oraz niesamowite zdjęcia
    > wcześniej niepublikowane.
    >
    > Myślę, że taką pamiątkę chciałby mieć każdy z naszego Związku (ZPFP
    > Oddział Roztoczańsko-Podkarpacki - jest nas w tej chwili ponad 50
    > osób.) - ale wszystko zależy od kosztów.

    Tak jak pislalem, kalendarze wysle calkowicie na moj koszt.
    W zamysle jednak mialem. ze przeznacze je na indywidualne zgloszenia
    uczestnikow tej grupy.
    Mozemy umowic sie nastepujaco:
    zgloszenia na kalendarze zakonczymy 20 lutego
    Z tych 80 sztuk kalendarzy pierwszenstwo beda mialy oosoby, ktore
    zglosza sie indywidualnie a to co zostanie dostanie wasz zwiazek.
    Mysle ze to bedzie dobre rozwiazanie.
    Na razie wielkiego zainteresowania nie ma, ale dla pewnosci proponuje,
    abys namowil kolegow do zgloszenia sie indywidualnego.

    Trzeba bedzie ustalic jakis adres na ktory wysle wszystkie
    kalendarze.
    Ta sprawe pozostawiam do ustalenia przez osoby, ktore wyraza chec na
    otrzymanie kalendarza.
    Zasugerowac bym chcial, ze moze dobrym pomyslem bedzie wyslac
    przesylke na adres waszego zwiazku razem z lista chetnych i tam sobie
    te kalendarze rozdzielicie.
    Zalezy to jednak od tego jak sobie wszyscy uzgodnicie.
    Niestety nie chce wysylac indywidualnie, bo i czas i koszty rosna
    wielokrotnie.
    Wyslanie jednego kalendarza, to moze byc koszt jakies 5 dolarow, a
    wszystkich 80 razem, moze sie zamknie w 20 lub 30 dolarach.
    Przesylke wysle najtanszym kosztem przez jakas Polska agencje
    wysylkowa.
    Taka przesylka moze isc do 4 tygodni.
    Niezaleznie od waszych ustalen adresu wysylkowego, drugim adresem
    bedzie chyba adres radomski, gdzie mam zamiar wyslac oddzielna
    przesylke.

    veri