  • 1. Data: 2011-02-09 00:02:05
    Temat: Artur Tabor 1968-2010
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Oto fragment opisu we wstepie do autorskiego kalendarza Artura
    Tabora.
    Pomysl na kalendarz zrodzil sie po wystawie fotograficznej Artura w NY
    i NJ.
    O jego tragicznej smierci dowiedzielismy sie podczas przygotowan do
    wydania kalendarza.
    Kalendarz stal sie wiec swego rodzaju holdem dla tworczosci artysty, a
    prace nad wyborem zdjec kontynuowala jego zona.

    "Chociaz nie uwieczni On juz swoim aparatem zwierzat i peknych
    pejzazy, pozostana po Nim publikacje, albumy, filmy i ogromne archiwum
    zdjec, z ktorych moga Panstwo w tym kalendarzu poznac tylko niewielka
    czastke" - Powiedziala wdowa po artyscie, Pani Jolanta Tabor.
    --------
    Od siebie dodam, ze Artura poznalem gdy stawial pierwsze kroki w
    fotografii gdy ja zajmowalem sie juz wtedy fotografia zawodowo i jako
    instruktor pierwszej kategorii, prowadzilem zjajecia z fotografi i
    filmu w jednym z radomskich klubow fotograficznych.

    Jesli znajda sie chetni, gotow jestem wyslac na moj koszt,
    kilkadziesiak egzemplarzy kalendarza.
    Moge na ten cel przeznaczyc karton 80 sztuk kalendarzy.

    Proponuje, zeby chetni - nawet ci, ktorzy mnie nie lubia - wpisali sie
    w tym watku.
    Wpisani ustala, pod jaki adres i komu mam wyslac przesylke, ze
    wszystkimi zamowionymi kalendarzami.
    Przesylke chcialbym wyslac najpozniej w pierwszych dniach Marca tego
    roku.

    Klalendarz jest 17to kartkowy, formatu 10.5x12 cali.

    veri

  • 2. Data: 2011-02-09 02:35:51
    Temat: Re: Artur Tabor 1968-2010
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    http://www.arturtabor.pl/glowna.htm
    :( :( :(

    pozdr
    Piotr

  • 3. Data: 2011-02-09 03:58:14
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    > Klalendarz jest 17to kartkowy, formatu 10.5x12 cali.

    Poprawka.
    Kalendarz jest 14 (czternasto) kartkowy.
    Format 10.5x12 cali
    Wykonany na grubym papierze.
    W kalendarzu znajduje sie 12 fotografii.

  • 4. Data: 2011-02-09 10:36:04
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>

    > Klalendarz jest 17to kartkowy, formatu 10.5x12 cali.

    Witam
    ja bym sie pisal na jedna sztuke....
    Glównie ze wzgledu na fakt:
    - znalem goscia i pelen szacunek dla niego i jego pracy
    - moi znajomi, którzy byli jego bliskimi przyjaciólmi pewnie byliby
    wdzieczni
    pozdr.
    s.
    adres wysle na maila prywatnego, moze bys mi wyslal swój adres:
    sweetek001(usunto)@wp.pl

  • 5. Data: 2011-02-09 17:44:11
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    pod koniec listopada w Ośrodku Roztoczańskiego Parku Narodowego w
    Zwierzyńcu (http://www.roztoczanskipn.pl/tal_cej.html) byłem na
    otwarciu wystawy naszego związkowego kolegi "Artur Tabor -
    wspomnienie. Obejrzeliśmy kilka jego filmów oraz niesamowite zdjęcia
    wcześniej niepublikowane.

    Myślę, że taką pamiątkę chciałby mieć każdy z naszego Związku (ZPFP
    Oddział Roztoczańsko-Podkarpacki - jest nas w tej chwili ponad 50
    osób.) - ale wszystko zależy od kosztów.

    Pozdrawiam
    Les

  • 6. Data: 2011-02-09 18:33:10
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 9, 12:44 pm, Les <s...@p...fm> wrote:
> [...]
    > Oddział Roztoczańsko-Podkarpacki - jest nas w tej chwili ponad 50
    > osób.) - ale wszystko zależy od kosztów.

    Tak jak pislalem, kalendarze wysle calkowicie na moj koszt.
    W zamysle jednak mialem. ze przeznacze je na indywidualne zgloszenia
    uczestnikow tej grupy.
    Mozemy umowic sie nastepujaco:
    zgloszenia na kalendarze zakonczymy 20 lutego
    Z tych 80 sztuk kalendarzy pierwszenstwo beda mialy oosoby, ktore
    zglosza sie indywidualnie a to co zostanie dostanie wasz zwiazek.
    Mysle ze to bedzie dobre rozwiazanie.
    Na razie wielkiego zainteresowania nie ma, ale dla pewnosci proponuje,
    abys namowil kolegow do zgloszenia sie indywidualnego.

    Trzeba bedzie ustalic jakis adres na ktory wysle wszystkie
    kalendarze.
    Ta sprawe pozostawiam do ustalenia przez osoby, ktore wyraza chec na
    otrzymanie kalendarza.
    Zasugerowac bym chcial, ze moze dobrym pomyslem bedzie wyslac
    przesylke na adres waszego zwiazku razem z lista chetnych i tam sobie
    te kalendarze rozdzielicie.
    Zalezy to jednak od tego jak sobie wszyscy uzgodnicie.
    Niestety nie chce wysylac indywidualnie, bo i czas i koszty rosna
    wielokrotnie.
    Wyslanie jednego kalendarza, to moze byc koszt jakies 5 dolarow, a
    wszystkich 80 razem, moze sie zamknie w 20 lub 30 dolarach.
    Przesylke wysle najtanszym kosztem przez jakas Polska agencje
    wysylkowa.
    Taka przesylka moze isc do 4 tygodni.
    Niezaleznie od waszych ustalen adresu wysylkowego, drugim adresem
    bedzie chyba adres radomski, gdzie mam zamiar wyslac oddzielna
    przesylke.

    veri

  • 7. Data: 2011-02-09 20:27:48
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Zygmunt Dariusz napisał:

    Poproszę o wpis na listę

    pzdr
    GS

  • 8. Data: 2011-02-09 20:44:24
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Informacja dla piszcych mi na priv.
    Nie mam na tyle czasu, zeby w tej sprawie z kazdym prowadzic
    korespondencje.
    W sprawie kalendarza, prosze sie wpisac tylko w tym watku.

    Oczywiscie zglaszajacych sie prywatnie uwzglednie w zapotrzebowaniu,
    ale na koniec zrobie oficjalna liste wszystkich chetnych, zanim wysle
    przesylke.
    Tych ktorzy nie chca byc umieszczeni na oficjalnej liscie, bede musial
    i tak wpisac na liste zalaczona do przesylki.
    Ale preferuje oficjane otwarte zalatwienie sprawy.
    Zaoszczedzi mi to dodatkowej pracy.
    Po 20 lutego zostawie 1 lub 2 dni na skorygowanie oficjanie zrobionej
    listy zgloszen i wysle przesylke.
    Zadne dane osobiste nie sa potrzebne, wystarczy tylko zeby bylo
    wiadomo dla kogo ma byc przeznaczony kalendarz.
    Wystarczy tylko adres internetowy albo pseudonim i potem zgloszenie
    sie do adresata calej przesylki i uzgodnienie z nim sposobu odbioru.

    veri

  • 9. Data: 2011-02-09 21:00:26
    Temat: Re: Lista zgloszen
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 9, 3:44 pm, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:
> [...]
    > Wystarczy tylko adres internetowy albo pseudonim i potem zgloszenie
    > sie do adresata calej przesylki i uzgodnienie z nim sposobu odbioru.

    Ponizej mozna sie wpisywac bez zadnego komentarza.
    W razie potrzeby, prosze uzupelnic dokonane przezemnie ponizsze
    zgloszenia.
    Na razie nie umieszcze 6 zgloszen wyslanych prywatnie, ale zachecam do
    wpisania sie ponizej.

    Lista Chetnych
    1. GR
    2.Les - w imieniu Zwiazku (ZPFP Oddzial Roztoczanskio-Podlaski)

  • 10. Data: 2011-02-09 21:23:42
    Od: "uhikura" <u...@g...pl>

    > Lista Chetnych
    > 1. GR
    > 2.Les - w imieniu Zwiazku (ZPFP Oddzial Roztoczanskio-Podlaski)

    widziałem Jego zdjęcia i byłem pod wrażeniem, proszę o wpisanie mnie na
    listę,
    uhikura