  • 1. Data: 2015-01-06 12:25:23
    Temat: Asus ZenFone 4 A400CG
    Od: d...@g...com

    Poszukuje jakiegos telefonu z Androidem, ktory spelnialby nastepujace kryteria:
    1) niewielkie rozmiary, tak aby bez problemu zmiescil sie w kieszeni i spodnie z tego
    powodu nie spadaly (czyli masa max. ok. 120 g i ekran raczej nie wiekszy niz 4 cale).
    2) pozostale parametry, tj. ilosc pamieci wewnetrznej, RAM, procesor w miare
    przyzwoite, nie wieszanie sie, itp.
    3) cena maksymalnie do ok. 500-600 zl

    Z tego co do tej pory przejrzalem, to najbardziej podoba mi sie (pod wzgledem ww.
    punktow) telefon Asus Zenfone 4 A400CG:
    http://www.asus.com/Phones/ZenFone_4_A400CG/specific
    ations/
    Tylko niestety, ale nie ma go w sprzedazy w Polsce.
    Jak widze jest dostepny np. na ebayu z Tajwanu z przesylka za ok. 500 zl. Tylko czy
    do tego nie bede musial zaplacic jakiegos cla i podatku VAT? A jesli tak, to ile
    lacznie trzeba zaplacic tych dodatkowych kosztow?
    A moze jest jakas inna mozliwosc zakupu tego telefonu?

    Jesli nie, to czy ktos moze polecic jakis telefon, ktory spelnialby ww. wymagania.

    Z gory dziekuje za porady.
    Darek

  • 2. Data: 2015-01-06 13:26:32
    Temat: Re: Asus ZenFone 4 A400CG
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 06.01.2015 o 12:25, d...@g...com pisze:
> [...]
    tego powodu nie spadaly (czyli masa max. ok. 120 g i ekran raczej nie wiekszy niz 4
    po kija Ci niewielki android? Niewielki telefon - rozumiem, ale
    niewielki telefon _z androidem_? To niewielki to jego największa wada!
    ToMasz

  • 3. Data: 2015-01-06 15:55:01
    Od: d...@g...com

    > po kija Ci niewielki android? Niewielki telefon - rozumiem, ale
    > niewielki telefon _z androidem_? To niewielki to jego największa wada!

    Ten telefon bedzie sluzyl glownie do:
    1) sprawdzania poczty i ewentualnie odpisywania na pilne maile
    2) jako hot-spot wifi dla laptopa
    Obecnie mam HTC Chacha i bylem zadowolony z niego (mimo, ze ma ekran niecale 3 cale),
    niestety po trzech latach uzytkowania chyba sie popsul na dobre, tzn. sa problemy z
    ladowaniem baterii.
    Glowna wada duzego telefonu dla mnie, to to, ze jest ciezszy i mniej wygodny do
    noszenia w kieszeni spodni.

  • 4. Data: 2015-01-06 23:15:03
    Temat: Re: susel ZentymetrSRAJfone 4
    Od: stellar objects meteorites milky way <u...@u...invalid>

    darek12345 wrote:
    > Poszukuje
    > 1) niewielkie
    > 2) pozostale
    > 3) cena
    > Z tego co do tej pory
    > Tylko niestety
    > Jak widze
    > A moze

    A jak chcialbys wydymac panienke, to tez po
    calym swiecie wypytujesz - jak sie to robi?

    Dupa wolowa, czy lecisz tu w chubek czuja?

    ? http://pl.vc/268pk ? http://pl.vc/268pk ?

  • 5. Data: 2015-01-07 08:07:04
    Od: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    On 2015-01-06 12:25, d...@g...com wrote:

> [...]
    > http://www.asus.com/Phones/ZenFone_4_A400CG/specific
    ations/
    > Tylko niestety, ale nie ma go w sprzedazy w Polsce.

    Ceneo temu przeczy
    http://www.ceneo.pl/Telefony_komorkowe;0112-0;szukaj
    -zenfone.htm

    Obadaj tez ten telefon, lepsze parametry (na papierze) + dual sim aero 2
    i pojemna bateria za porównywalną cenę:

    http://zenphone.pl/17-jiayu-g2f
    http://sklep.jiayupolska.com/smartfon-seria-g/29-jia
    yu-g2f.html

    RW

  • 6. Data: 2015-01-07 10:30:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    d...@g...com wrote:

> [...]
    > http://www.asus.com/Phones/ZenFone_4_A400CG/specific
    ations/
    > Tylko niestety, ale nie ma go w sprzedazy w Polsce.

    no jak nie ma jak jest za 499zł
    <http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&strin
    g=zenfone+4&search_scope=category-250568&bmatch=s0-e
    -1218>

    nie wiem jak 4 ale kupiłem właśnie Zenfone 5 i pracuje rewelacyjnie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2015-01-07 10:38:12
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Rafał Wiśniewski" napisał:

    ations/

    > Ceneo temu przeczy
    > http://www.ceneo.pl/Telefony_komorkowe;0112-0;szukaj
    -zenfone.htm

    Tam nie ma modelu A400CG.

    JoteR

  • 8. Data: 2015-01-07 10:55:41
    Od: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    On 2015-01-07 10:30, masti wrote:

> [...]
    >
    > no jak nie ma jak jest za 499zł
    > <http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&strin
    g=zenfone+4&search_scope=category-250568&bmatch=s0-e
    To jest wersja 4.5 cala

    Autorowi posta sugeruję przyjrzenie sie temu telefonowi - lepsze
    parametry (na papierze) + dual sim aero 2 i pojemna bateria za dobrą cenę:

    http://zenphone.pl/17-jiayu-g2f
    http://sklep.jiayupolska.com/smartfon-seria-g/29-jia
    yu-g2f.html

    Z "firmówek" to Moto E, Lumia 530, Galaxy Ace 4, Galaxy S4 Mini, HTC One
    mini, Sony Z1 compact

    Pozdrawiam, RW

  • 9. Data: 2015-01-07 11:08:10
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

  • 10. Data: 2015-01-07 11:11:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Rafał Wiśniewski wrote:

> [...]
    -1218>
    > To jest wersja 4.5 cala
    >
    > Autorowi posta sugeruję przyjrzenie sie temu telefonowi - lepsze

    no name chinola? jak ktoś lubi ryzyko