  • 11. Data: 2015-01-07 15:59:59
    Temat: Re: Asus ZenFone 4 A400CG
    Od: d...@g...com

    > Autorowi posta sugeruję przyjrzenie sie temu telefonowi - lepsze
    > parametry (na papierze) + dual sim aero 2 i pojemna bateria za dobrą cenę:
    >
    > http://zenphone.pl/17-jiayu-g2f
    > http://sklep.jiayupolska.com/smartfon-seria-g/29-jia
    yu-g2f.html

    > Z "firmówek" to Moto E, Lumia 530, Galaxy Ace 4, Galaxy S4 Mini, HTC One
    > mini, Sony Z1 compact

    Dzieki za sugestie. Niestety te chinskie Zenfony, to malo atrakcyjne i cenowo i pod
    wzgledem moich wymagan (chodzi mi o wielkosc, ten model jest troche duzy, bo wazy 133
    g). Zenfon 4 A400 wazy 115 g, czyli mniej.
    Z tych firmowek to najbardziej podoba mi sie pod wzgledem specyfikacji Galaxy S4
    mini, tylko to jednak kosztuje znacznie wiecej niz Asus Zenfon 400 (900 zl vs. 500
    zl).

  • 12. Data: 2015-01-22 11:17:45
    Od: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    On 2015-01-06 12:25, d...@g...com wrote:
    > Poszukuje jakiegos telefonu z Androidem, ktory spelnialby nastepujace kryteria:
    > 1) niewielkie rozmiary, tak aby bez problemu zmiescil sie w kieszeni i spodnie z
    tego powodu nie spadaly (czyli masa max. ok. 120 g i ekran raczej nie wiekszy niz 4
    cale).
    > 2) pozostale parametry, tj. ilosc pamieci wewnetrznej, RAM, procesor w miare
    przyzwoite, nie wieszanie sie, itp.
    > 3) cena maksymalnie do ok. 500-600 zl
    >
    > Z tego co do tej pory przejrzalem, to najbardziej podoba mi sie (pod wzgledem ww.
    punktow) telefon Asus Zenfone 4 A400CG:
    > http://www.asus.com/Phones/ZenFone_4_A400CG/specific
    ations/
    > Tylko niestety, ale nie ma go w sprzedazy w Polsce.
    > Jak widze jest dostepny np. na ebayu z Tajwanu z przesylka za ok. 500 zl. Tylko czy
    do tego nie bede musial zaplacic jakiegos cla i podatku VAT? A jesli tak, to ile
    lacznie trzeba zaplacic tych dodatkowych kosztow?

    http://www.mgsm.pl/pl/aktualnosci/4324/Asus-ZenFone-
    4-DualSIM-za-399-z%C5%82otych.html

    http://www.x-kom.pl/szukaj/zenfone_dual

  • 13. Data: 2015-01-22 21:43:46
    Od: d...@g...com

    Dzieki za info. Szkoda, ze dopiero teraz sie ten model pojawil w sprzedazy, bo juz
    kupilem inny telefon (Samsung).
    Asus jakos nie raczyl odpowiedziec na moje zapytanie, czy ten model bedzie w Polsce w
    sprzedazy, tak wiec myslalem, ze tego modelu nie bedzie latwo kupic.

  • 14. Data: 2015-01-23 02:10:42
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2015-01-06 o 15:55, d...@g...com pisze:

    > Ten telefon bedzie sluzyl glownie do:
    > 1) sprawdzania poczty i ewentualnie odpisywania na pilne maile
    > 2) jako hot-spot wifi dla laptopa
    > Obecnie mam HTC Chacha i bylem zadowolony z niego (mimo, ze ma ekran niecale 3
    cale), niestety po trzech latach uzytkowania chyba sie popsul na dobre, tzn. sa
    problemy z ladowaniem baterii.
    > Glowna wada duzego telefonu dla mnie, to to, ze jest ciezszy i mniej wygodny do
    noszenia w kieszeni spodni.

    Zapłacisz VAT.