    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Atramentówka wielofunkcyjna z CISS
    Date: Sun, 2 Oct 2016 10:38:46 +0200

    W dniu 2016-10-01 o 06:36, Jacek pisze:
    > Kończy mi się 4 letni Brother i czas kupić coś nowego. Czytam teraz o
    > systemach ciągłego zasilania atramentem i o "wiecznych kartridżach".
    > Czy pomożecie w wyborze drukarki wielofunkcyjnej, która będzie korzystać
    > z tego dobrodziejstwa i nie zrujnuje mi budżetu?
    > Założenia:
    > drukowanie dom i małe biuro
    > Wi-Fi
    > druk głównie dokumentów, często jakieś kolorowe wykresy, rzadko zdjęcia
    > (zdjęcia nie muszą być cudownej jakości)
    > skaner
    > podajnik ADR niepotrzebny
> [...]

    Nie baw się w przerabianki. Epson ma bardzo fajne urządzenia
    wielofunkcyjne z fabrycznym CISS. W domu mam L110, czyli bez sieci
    (podłączyłem USB do routera i udostępniłem w sieci) i bez skanera (mam
    osobno skaner V600), ale to Epsonowskie zasilanie z baniaków świetnie mi
    się sprawdza. Jedno napełnienie u mnie wystarczyło na ponad 2 lata, a
    drukowałem też trochę zdjęć. Oryginalne tusze Epsona 70 ml kupiłem po
    dwadzieścia parę zł/kolor.