  • 61. Data: 2011-08-08 19:03:16
    Temat: Re: Auta i motocykle w deszczu
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-08 18:37:29 +0200, Bartłomiej Zieliński
    <B...@p...pl> said:

    > Jak się domyślam, ten ostatni jeszcze nie nastąpił? ;->

    Póki pisuję tutaj, możesz być pewien, że nie.
    :-)))

    --
    Bydlę

  • 62. Data: 2011-08-08 19:06:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 8 Aug 2011 11:38:59 +0200, Dysiek napisał(a):

    > sobie 80 km/h. Wielu kierownikow mnie wyprzedza - nie mam nic do tego, ale
    > mogliby ruszyc glowami i nie zjezdzac OD RAZU przede mnie bo caly syf i

    Myślę, że oni mają tak samo długie chlapacze, jak Ty w swoim sprzęcie.

    --
    ___________ (R)

  • 63. Data: 2011-08-08 19:15:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 8 Aug 2011 16:52:10 +0200, Dysiek napisał(a):

    > Wiesz, 10 cm jak auta STOJA to jest bezpieczny dystans.
    Przejedź tak koło mnie. Ja uchyle drzwi...

    --
    ___________ (R)

  • 64. Data: 2011-08-08 19:24:04
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Bydlę napisał:
    > Póki pisuję tutaj, możesz być pewien, że nie.

    W takim razie, obyś poprzestał na tym przedostatnim razie :-)

  • 65. Data: 2011-08-08 19:30:47
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 8 Aug 2011 19:15:16 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Przejedź tak koło mnie. Ja uchyle drzwi...

    Oczywiście po uprzednim upewnieniu się że to bezpieczne i nikomu tym nie
    zagrozisz?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 66. Data: 2011-08-08 19:35:58
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik MadMan napisał:
    > Oczywiście po uprzednim upewnieniu się że to bezpieczne i nikomu tym nie
    > zagrozisz?

    Nikomu, kto zgodnie z zasadą ograniczonego zaufania, utrzymuje
    bezpieczny dystans i odległość od wyprzedzanego/omijanego obiektu.

  • 67. Data: 2011-08-08 19:45:31
    Od: PH <p...@...ustach.pl>

    W dniu 2011-08-08 12:58, Dysiek pisze:

    > Nie marudze jak ktos jedze normlanie i nie uprzykrza zycia innym

    > Szczegolnie jak swieci slonce i nie ma zadnej chmurki a nagle robi sie
    > ulewa.
    >
    > Dysiek

    Dysiek, daj spokój to jest Alfons i Omega, ma na wszystko odpowiedź i we
    wszystkim rację. Polecam ciepły mocz na takich osobników.

  • 68. Data: 2011-08-08 19:45:45
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 08 Aug 2011 19:35:58 +0200, Bartłomiej Zieliński napisał(a):

    > Nikomu, kto zgodnie z zasadą ograniczonego zaufania, utrzymuje
    > bezpieczny dystans i odległość od wyprzedzanego/omijanego obiektu.

    5 cm jest z reguły bezpieczne przy omijaniu, natomiast przy wyprzedzaniu
    10 (nawet gdy wymagany jest 1m - z doświadczenia).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 69. Data: 2011-08-08 19:49:11
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-08 11:38, Dysiek wrote:
    > Witam
    >
    > Jade sobie ostatnio motocyklem w mega ulewie, do domu jeszcze ze 100
    > kilometrow. Slisko, mokro, nic nie widac, jade z dziewczyna wiec pyrkam
    > sobie 80 km/h. Wielu kierownikow mnie wyprzedza - nie mam nic do tego, ale
    > mogliby ruszyc glowami i nie zjezdzac OD RAZU przede mnie bo caly syf i
    > woda, ktora ciagna za soba leci prosto na moja kurtke i kask, w ktorym i
    > tak niewiele juz widac. Tak wiec prosba - jak wyprzedzacie motocykliste w
    > deszczu to nie wjezdzajcie od razu przed niego tylko pociagnijcie lewym te
    > kilkadzisiat metrow :-)

    Da się zrobić, rzadko wyprzedzam moto, więc o tym nie myślałem do tej
    pory;) Dzięki za radę. Jak masz jeszcze jakieś inne to dawaj i nie
    przejmuj się frustratami.

    Ja ze swojej strony poproszę - wyprzedzajcie z dowolnej strony, ale nie
    na raz. Patrzysz w lewe lusterko i chcesz trochę zjechać, a tu z prawej
    drugi motor;( Niby się powinno upewnić itd, ale nie ma sensu kusić losu,
    nie zawsze tak doskonale was widać, a i nie jest prawdą, że 99%
    kierowców jeździ lepiej od średniej;)

    Shrek.

  • 70. Data: 2011-08-08 20:14:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 8 Aug 2011 19:30:47 +0200, MadMan napisał(a):

    > Oczywiście po uprzednim upewnieniu się że to bezpieczne i nikomu tym nie
    > zagrozisz?

    Ależ oczywiście :D

    --