    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Auto revers :-)
    Date: Fri, 4 Mar 2016 16:43:25 +0100

    Użytkownik "Waldemar" napisał w wiadomości grup
    >Osobiście się na organach nie znam, ale miałem przyjemność słuchania
    >organów w Kufstein. Największe na świecie organy na świeżym
    >powietrzu. Jak tam byłem, to organista tłumaczył, jak trudno było je
    >grać przed przebudową w 1971 roku. Wtedy dobudowano mikrofon i
    >słuchawki dla organisty. Pult znajduje się w odległości ok 100 metrów
    >od rejestrów. Opóźnienie ok. 0.3 sekundy. Ale sound niezapomniany.
    >Pracują z

    Taki Beethowen to nie slyszal, a komponowal, organista nie powinien
    miec problemu z naciskaniem klawiszy wedle nut :-)
    Tylko mu stopery do uszu :-)

    To ten instrument ?
    https://www.youtube.com/watch?v=6ThXNSWlhLY

    Bo jesli od klawiatury do piszczalek tez jest 100m rury zasilajacej
    ... to krotki impuls moze sie rozmyc ... chyba ze sznurkami przenosza

    J.