    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Awaria w GTS - dziś
    Date: Mon, 10 Feb 2014 14:18:44 +0100

    Dnia 2014-02-10, o godz. 04:34:30
    KZ <k...@g...com> napisał(a):

    > W Warszawie zaczęło działać.

    W Warszawie od ~6.30 już mi 4 razy leżały łącza. Ostatnio jakieś 20
    minut temu podniosły się po około 70 minutach przerwy w działaniu.
    Około 12.00 po trzeciej przerwie udało mi się dobić do supportu. Mają
    problemy z jakimiś routerami i po restarcie miało działać. Działało.
    Kilkadziesiąt minut i znów zdechło...

    Zdrówko