  • 31. Data: 2012-11-10 22:20:24
    Temat: Re: Awarie w naszych autach są zaplanowane
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 10 Nov 2012 14:00:37 +0100, dato <d...@w...pl> wrote:

    > najlepszym przykładem nawiązującym do tematu samochodów są OPONY
    > ZIMOWE/LETNIE - wymysł producentów wyłącznie żeby kasę robić

    Załóż te:
    http://www.tiremedia.com/images/tire-big/bridgestone
    -potenza-re-11s.jpg
    i pokaż, jak gromisz na nich zimę.

    r.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 32. Data: 2012-11-10 22:50:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:k7m9qn$r6a$...@n...task.gda.pl...

    > Chętnie poczytam o tej częstotliwości zakupów. Nawijaj.

    A wiesz komu i na co odpowiadasz, czy nie do końca?
    Bo generalnie zgodziłem się z tym co pisałeś.....

  • 33. Data: 2012-11-10 22:51:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Letnie wytrzymują mi około 50-60 kkm
    > Zimowe (jeżdżone tylko w zimie) nie wytrzymały 20 kkm (2 komplety
    > rożnych producentów)

    Co Ty z nimi robisz?
    Moje 5 letnie zimówki nie są zużyte nawet w połowie, a spokojnie przejechały
    ponad 20 kkm.

  • 34. Data: 2012-11-10 23:02:02
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 10 Nov 2012 22:51:42 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Co Ty z nimi robisz?

    Też mnie to zastanawia.

    >Moje 5 letnie zimówki nie są zużyte nawet w połowie, a spokojnie przejechały
    >ponad 20 kkm.

    W Masterze zimówki starczają mi na trzy sezony. W Mondeo mam
    (odziedziczone po poprzedniej właścicielce) Micheliny Alpin Pilot, z
    2008 roku, mają c.a. 7 mm bieżnika. Zrobiły ponad 30 tys. spokojnie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 35. Data: 2012-11-10 23:05:24
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    Albo te:
    http://www.oponeo.pl/Temp/vredestein-sessanta-png-t-
    f-l600-sk3.png ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 36. Data: 2012-11-11 01:15:21
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-11-10 23:05, jerzu pisze:

    -potenza-re-11s.jpg
    > Albo te:
    > http://www.oponeo.pl/Temp/vredestein-sessanta-png-t-
    f-l600-sk3.png ;)

    Przebijam ;)

    http://www.toyotires.com.au/toyo-news/proxes-rs1-rad
    ial-racing-slick

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 37. Data: 2012-11-11 15:10:32
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-11-09 14:39, z pisze:

    > I UE ze swoimi przepisami broniącymi konsumentów, swoimi komisarzami i
    > całą tą zgrają biurokracji (o drugiej zgrai ekologów nie wspominając)
    > pozwala na takie procedery!!!
    > Przecież UE miała o nas dbać do jasnej... ;-)

    jak dopuszczasz myśl, że ktoś zadba o ciebie lepiej niż ty sam,
    to już po tobie
    kwestia czasu
    (to nie było personalnie do Ciebie).

  • 38. Data: 2012-11-11 18:14:51
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-11 15:10, nazgul pisze:

    > jak dopuszczasz myśl, że ktoś zadba o ciebie lepiej niż ty sam,
    > to już po tobie
    > kwestia czasu
    > (to nie było personalnie do Ciebie).

    A doczytał do tego miejsca ";-)" :-)