  • 1. Data: 2010-01-05 11:56:47
    Temat: Re: BMW Dakar
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-01-05, WIADRO <w...@g...com> wrote:

    > opona tył nówka sztuka nie śmigana,
    > rama malowana?- nie widać żadnych oznak śladów od butów kierowcy, nowa
    > klatka silnika? natomiast widać przetarcia od butów pasażera :o)

    To proste - wlasciciel byl tak duzy ze jezdzil na miejscu pasazera bo bylo
    mu wygodniej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2010-01-05 11:56:52
    Temat: BMW Dakar
    Od: "Ritchie " <t...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Mam pytanie do grupowych ekspertow enduro - co sadzicie o moto z linka:
    [url]
    http://allegro.pl/item872697346_bmw_gs_650_dakar_gs6
    50_jeden_wlasciciel_raty.
    html [/url]

    Cena wydaje sie byc podejrzanie niska, wiec szukam haczyka. Z tego co widze,
    to brak mu plastokwej oslony na tylnym kole i wyglad wydechu mnie saie nie
    podoba jak na 17k przebiegu. Poza tym to anglik, wiec przednia lampa do
    wymiany, tak? Bede wdzieczny za dodatkowe uwagi. Pozdrawiam Ritchie.

  • 3. Data: 2010-01-05 12:05:16
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 5 Sty, 12:56, "Ritchie " <t...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    r_gs650_jeden_wlascici....
    > html [/url]
    >
    > Cena wydaje sie byc podejrzanie niska, wiec szukam haczyka.

    znajdziesz jak kupisz.

  • 4. Data: 2010-01-05 12:11:25
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Ritchie " <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > widze,
    > to brak mu plastokwej oslony na tylnym kole i wyglad wydechu mnie saie nie

    Jak sie mocno pałuje to wydech sie przegrzeje - widac ze ktos nim jeździł, a
    nie tylko turlał sie :-)
    A tak w ogóle to wolałbym nie dakara tylko zwykłego. Albo 800gs.

    b.

  • 5. Data: 2010-01-05 12:25:02
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > rama malowana?- nie widać żadnych oznak śladów od butów kierowcy, nowa
    > klatka silnika? natomiast widać przetarcia od butów pasażera :o)

    Bo moze pasazer czesciej jezdzil tym moto jak kierownik :-)

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 6. Data: 2010-01-05 16:03:23
    Od: "tomek" <t...@v...pl>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
    > A tak w ogóle to wolałbym nie dakara tylko zwykłego.

    Zapytam laicko: jakies znaczace roznice poza przednim kolem?

    Tomek

  • 7. Data: 2010-01-05 18:38:46
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
    >
    > Zapytam laicko: jakies znaczace roznice poza przednim kolem?

    jest wyższy (wysokim to moze i nie przeszkadza) , nie ma błotnika z przodu,
    a pomalowany jest tak jakby chłopaki szablony w wiejskim sklepie kupili i
    pędzlem malowali. Brzydki znaczy sie.

    A gs-a zwykłego miałem, jak sie da opony szosowe to jest zajefajny na
    polskie asfalty.

    b.

  • 8. Data: 2010-01-05 20:00:27
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-05 19:38:46 +0100, "Budyń" <b...@g...pl> said:

    > jest wyższy (wysokim to moze i nie przeszkadza)

    Bo ma większe przednie koło (21 vs. 19) i dłuższe skoki zawiasów
    (210/210 vs 170/165). Znaczy w terenie zalety, na szosie niekoniecznie.

    > , nie ma błotnika z przodu,

    W terenie to tyż na plus.

    de Fresz

  • 9. Data: 2010-01-05 20:07:26
    Od: "tomek" <t...@v...pl>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > przodu, a pomalowany jest tak jakby chłopaki szablony w wiejskim sklepie
    > kupili i pędzlem malowali. Brzydki znaczy sie.

    E, czyli nic powaznego, a w zasadzie same plusy. Mialem kiedys VFR wiec
    brzydkie mi nie straszne.
    Dzieki za informacje.

  • 10. Data: 2010-01-05 21:41:06
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Michał V-R pisze:

    > Bo moze pasazer czesciej jezdzil tym moto jak kierownik :-)

    Ej, no to przeciez Anglik jest, a tam na wyspach prowadzi pasazer i to
    dlatego takie slady som...

    Zdrowko
    KLOSZ

    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ