  • Data: 2018-12-16 02:22:29
    Temat: Re: Bać się?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:pv2s2p$rua$1$PiotrGalka@news.chmurka.net...
    > Zastanawia mnie, czy poza upgradem Windows jest w komputerach jeszcze inny
    > mechanizm samozniszczenia pozwalający np. producentowi płyty głównej
    > wyłączyć wszystkie swoje płyty na świecie.

    Hmm... wygląda na to, że nie będę pozbywać się starych płyt, tylko odkurzyć,
    umyć, wsadzić w jakąś obudowę i spylić...

    > Wyobrażacie sobie ten chaos?

    Przecież ludzkość nie od wczoraj do tego dąży, choćby łykając każde "gówno"
    (mające wartość mniejszą od gówna rzeczywistego), jakie się jej podsunie np.
    w reklamie, w mediach. Tak się zastanawiałem wracając późno z pracy, że
    bezmyślnie bierzemy na prawdę objawioną każde kłamstwo z reklamy i co tam
    beknął i wypierdział jakiś profesorek od szczepionek, dziś uchodzi wręcz za
    religię. Że przyjmujemy to bezkrytycznie, nie zastanawiając się, czy druga
    strona "przypadkiem" nie rozmija się z prawdą. Pomyślałem sobie, że w prosty
    sposób, umiejętnie grając, możemy sami, własnymi rękami wpakować się w
    kabałę nie gorszą, niż obie wojny światowe. Odrobina manipulacji i leżymy.
    Do tego ów mityczny pstryczek... Pozostaje powyciągać stare urządzenia,
    które nie mają całej tej logiki, albo nie jest jeszcze ona tak rozbuchana...
    I na nich jechać, mogą sobie pstrykać, a mój C64, czy płyta 486, wypną się
    na to ciepłym kałem.
    A ja się wyprowadzę głęboko do lasu, gdzie nikt nie będzie wiedział o
    jakichkolwiek problemach na świecie, jak dziś znajdują w Rosji ludzi, którzy
    nawet nie wiedzieli, że była jakakolwiej wojna. Radio na stół, panel na
    dach, liczmy na to, że nie pieprznie jakiś wulkan i nie zachmura otoczenia
    na najbliższe dwa lata (radio jest głodne i prądu mu trza)... Przez radio
    może coś usłyszę, np, drugiego takiego dupka jak ja, gdzieś na innym
    kontynencie...?
    Może parę lamp z szafy, lutówkę wyklepaną z drutu wytapianego w dymarce, z
    takowegoż porobione przewody, anteny i ponawijane cewki... Jak odpocznę, bom
    zmęczony po pracy... Las mi dostarczy dóbr wszelakich, z muchomorami (przyda
    się na teściową) i Piękną Panią (belladonna). Oraz malin, jagód, poziomek,
    jabłek (trafiłem na jabłonkę rosnącą przy/w lesie, przepyszne, delikatnie
    słodziutkie jabłka, bez cienia kwasu, pewnie z ogryzka była), tylko wody
    trzeba, obmyć to z lisich szczyn (leptospiroza).
    Tym samym chrzanić będę wszelki chaos na świecie.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.