    From: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Balans ciala
    Date: Mon, 05 Jan 2009 16:59:39 +0000

    j...@a...at pisze:

    > oczywiscue , ze chodzi o zwykla fotografie.

    No to przyjrzyj się uważnie, czy zawsze widzisz taki sam kolor skóry. Bo
    ja ci powiem tyle, że nie. Na oko, to kolor skóry ocenia się przy
    świetle dziennym, a nie żarowym (o ile się da), bo możesz przegapić
    żółtaczkę ;)
    A poza tym, jak model stoi przy jakieś kolorowej płaszczyźnie, to
    oczywiste, że będzie to wpływać na kolor skóry i to niezależnie, czy
    patrzysz własnymi oczyma, czy aparatem fotograficznym.

    A ja chcę taki balans bieli, żeby trawa była zawsze zielona, a niebo
    niebieskie ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79