  • Data: 2017-04-23 23:25:09
    Temat: Re: Bank
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozglądam się za mozliwością zrzucenia z karty sd plików na dysk twardy.
    > Nie uzywając w tym celu laptopa.
    Ale tą kartę sd, masz w czymś co komunikuje się przez usb? Jeśli tak, to
    ja mam pomysł jak obejść problem. potrzebujesz telefonu (prawdopodobnie
    masz) z obsługą usb (no... android z OTG moze byc) i dużą kartą pamięci
    wewnętrznej.
    Podpinasz aparat foto do telefonu przez otg, zgrywasz fotki na telefon.
    podpinasz do telefonu dysk(przejściówka 3usd+zasilanie) zgrywasz na
    dysk. może to nie jest super wygodne, ale da się zrobić tanio. no i
    zazwyczaj w terenie jest na to czas.

    ToMasz