  • Data: 2017-07-28 10:03:41
    Temat: Re: Bateria KFA
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 lipca 2017 08:39:43 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:
    > BTW: kobita też inżynier i niedasizm nie przejdzie.

    To trzeba mieć w rękawie zawsze jakiś temat zastępczy, np.
    poprawa tego i owego na strychu, wykopanie dziury pod taras czy co tam
    jeszcze. Albo spróbować ogranego powiedzenia "jak facet mówi że
    zrobi to zrobi, nie trzeba co pół roku przypominać" :]

    A co do tematu, to ja raz miałem akcję z cieknącymi bateriami,
    uszczelek do tego nie szło kupić w sensownym czasie, to rozebrałem
    i posmarowałem wazeliną aptekarską (czy jak ona tam się zwie).
    O dziwo operacja się powiodła, nie pamiętam jak długo to trzymało
    ale trzymało. Chyba, że to nie wazelina pomogła, a czyszczenie i dokręcenie
    tego całego badziewia...

    L.