  • 1. Data: 2017-07-27 08:11:02
    Temat: Bateria KFA
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem. Może ktoś przerabiał temat i coś podpowie. Jest sobie stara
    kuchenna bateria jednouchwytowa produkcji KFA. Po 15 latach eksploatacji
    zaczyna cieknąć spod wylewki, podejrzewam że wymiana uszczelnień załatwi
    sprawę. Jest sens toto serwisować czy kupić nówkę ? Na upartego można by
    wymienić i sam wkład ceramiczny tylko czy to się opłaca ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2017-07-27 09:08:41
    Temat: Re: Bateria KFA
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >uszczelnień załatwi sprawę. Jest sens toto serwisować czy kupić nówkę
    >? Na upartego można by wymienić i sam wkład ceramiczny tylko czy to

    Jesli cieknie na polaczeniu bateria-wylewka, to mysle, ze jeden oring
    zalatwi sprawe.
    A co szkodzi rozkrecic i sie dowiedziec.

    J.

  • 3. Data: 2017-07-27 10:29:21
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2017-07-27 o 09:08, J.F. pisze:
    > Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup
    >
    > Jesli cieknie na polaczeniu bateria-wylewka, to mysle, ze jeden oring
    > zalatwi sprawe.

    Może dwa oringi, ale one nie mają nic wspólnego z żywotnością wkładu
    ceramicznego a o niego mi się także rozchodzi.

    > A co szkodzi rozkrecic i sie dowiedziec.

    Żeby się dostać do tej baterii trzeba zdemontować pół kuchni albo mieć
    endoskop pod ręką.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2017-07-27 12:14:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup

    >Może dwa oringi, ale one nie mają nic wspólnego z żywotnością wkładu
    >ceramicznego a o niego mi się także rozchodzi.

    >Żeby się dostać do tej baterii trzeba zdemontować pół kuchni albo
    >mieć endoskop pod ręką.

    Sama wylewke pewnie masz na wierzchu, a wklad ceramiczny ... on pewnie
    ma jakies specjalne uszczelki i nie do kupienia.
    Choc kiedys widzialem "komplet naprawczy" do Ferro.
    Ceramiki tam nawiasem mowiac nie bylo, tylko jakies pomocnicze
    uszczelki.

    Wiec wylewke bym odkrecil, a jak cos wiecej cieknie ... to pewnie nowa
    bateria.

    J.

  • 5. Data: 2017-07-27 17:26:18
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 lipca 2017 17:28:41 UTC+9 użytkownik PeJot napisał:

> [...]
    > ceramicznego a o niego mi się także rozchodzi.

    > Żeby się dostać do tej baterii trzeba zdemontować pół kuchni albo mieć

    Jak mieszkasz w Trójmieście i chcesz poczekać do poniedziałku, to daj znać, endoskop
    przyjedzie ze mną.

  • 6. Data: 2017-07-27 19:15:08
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2017-07-27 o 12:14, J.F. pisze:

    > Sama wylewke pewnie masz na wierzchu, a wklad ceramiczny ... on pewnie
    > ma jakies specjalne uszczelki i nie do kupienia.

    W przypadku KFA *jak najbardziej* do kupienia:

    http://www.grupa-armatura.com/pl-PL/produkt/lista/ce
    ramiczne-regulatory/457

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

    ---
    Avast.

  • 7. Data: 2017-07-27 19:35:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup

    >W przypadku KFA *jak najbardziej* do kupienia:
    >http://www.grupa-armatura.com/pl-PL/produkt/lista/c
    eramiczne-regulatory/457

    Pozostaje kwestia czy to kosztuje pol baterii czy wiecej :-)

    Ale w tym wkladzie tez sa uszczelki
    http://www.grupa-armatura.com/pl-PL/produkt/w-katego
    rii/uszczelki/pierscien-uszczelniajacy-37x28-5x4-5/4
    64/1424

    i powinny byc w miare tanie.
    Tylko trzeba kupic dwie, na wypadek gdy sie jedna uszkodzi przy
    montazu :-P

    J.

  • 8. Data: 2017-07-27 21:24:35
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 27 lipca 2017 17:26:18 UTC+2 użytkownik Konrad Anikiel napisał:
    > Jak mieszkasz w Trójmieście i chcesz poczekać do poniedziałku,
    > to daj znać, endoskop przyjedzie ze mną.

    No i rozpirzyłeś mu cały misterny plan, a tak mógłby z czystym
    sumieniem powiedzieć kobicie "niedasie" :P

    L.

  • 9. Data: 2017-07-28 08:40:26
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2017-07-27 o 21:24, Lisciasty pisze:

    > No i rozpirzyłeś mu cały misterny plan, a tak mógłby z czystym
    > sumieniem powiedzieć kobicie "niedasie" :P

    Hehe, widzę że solidarność samców obowiązuje :)

    BTW: kobita też inżynier i niedasizm nie przejdzie.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

    ---
    Avast.

  • 10. Data: 2017-07-28 08:42:30
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2017-07-27 o 19:35, J.F. pisze:

    ramiczne-regulatory/457

    > Pozostaje kwestia czy to kosztuje pol baterii czy wiecej :-)

    I nie mniej ważna kwestia *ile czasu* zejdzie mi z serwisem. Chyba że
    znajdę na tę chwilę coś zastępczego.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem