eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBaterie w EV - degradacja › Re: Baterie w EV - degradacja
  • X-Received: by 2002:a0d:e383:: with SMTP id m125mr7139052ywe.501.1573769257241; Thu,
    14 Nov 2019 14:07:37 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a0d:e383:: with SMTP id m125mr7139052ywe.501.1573769257241; Thu,
    14 Nov 2019 14:07:37 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!j
    16no10576583qtl.0!news-out.google.com!g53ni370qtg.0!nntp.google.com!j16no105765
    73qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 14 Nov 2019 14:07:36 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
    References: <kgusspophw08$.dlg@myjk.org> <5dc54429$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <xiy27vv904fd$.dlg@myjk.org> <5dc553ed$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    <5dc555c1$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <artah4gbgl5p$.dlg@myjk.org>
    <8...@g...com>
    <1ndcpecci2nvl$.dlg@myjk.org>
    <7...@g...com>
    <1...@m...org>
    <2...@g...com>
    <1oedp27osihqv$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <lyvqbcozpyuy$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1egy9k5r8tuga$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <cmu2xnp8yowt$.dlg@myjk.org> <5dcd9f69$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: Baterie w EV - degradacja
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Thu, 14 Nov 2019 22:07:37 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2666042
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 14 listopada 2019 15:59:57 UTC-6 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >
    > >>> Rozumiem ze tak naprawde miałes na mysli "ekodrajwing" bo...
    > >>> ... to na pewno z ekodrajwingiem nie ma wiele wspolnego...
    > >
    > >>Tak jest, zapomniałem o żabach. Ludzie poważnie myślą że jak dojadą
    > >>do
    > >>świateł na luzie to będzie lepiej (taniej) niż na biegu.
    > >
    > > Mowisz ?
    > > Bo ja, jak sie rozpedze, to dojade kilometr do swiatel na luzie.
    > > A na biegu prawdopodobnie nie dojade i bede musial gazu dodac.
    > >
    > > Dodajmy przy tym, ze moj silnik na luzie pali ok 1.2l/h, co przy
    > > predkosci np 60km/h, daje ok 2l/100km, czyli wcale nie tak malo ...
    > > ale jak dodam gazu, to pali 5, 6, 8, 10, 15 ... no dobra - przy
    > > dojezdzaniu do swiatel, to raczej 5-6.
    > >
    > Ale jadac na biegu i puszczajac gaz zuzywasz 0...
    > Wszystko zalezy czy musisz hamowac czy chcesz zmaksymalizowac odległosc.
    >

    Ja kalkuluje tak:
    Przy pewnej predkosci nawet bez gazu komputer zacznie podawac paliwo zeby podtrzymac
    obroty.
    Wiec jak widze ze do swiatel sie dokulam z szybsza predkoscia to nie wrzucam luzu.
    Jak widze ze dojade i predkosc mi spadnie mocno to wrzucam luz.

    Ale to roznice marginalne sa. Po prostu trza hamowac silnikiem albo delikatnie
    "sailowac" zeby predkosc utrzymac...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: