eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBaterie w EV - degradacja › Re: Baterie w EV - degradacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe
    .org!.POSTED.nyPK7k8oeDafdNpooDsxZQ.user.gioia.aioe.org!not-for-mail
    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Baterie w EV - degradacja
    Date: Thu, 14 Nov 2019 23:29:08 +0100
    Organization: . . .
    Lines: 29
    Message-ID: <20191114232908.15d83bb5@mateusz>
    References: <kgusspophw08$.dlg@myjk.org> <5dc54429$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <xiy27vv904fd$.dlg@myjk.org> <5dc553ed$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    <5dc555c1$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <artah4gbgl5p$.dlg@myjk.org>
    <8...@g...com>
    <1ndcpecci2nvl$.dlg@myjk.org>
    <7...@g...com>
    <1...@m...org>
    <2...@g...com>
    <1oedp27osihqv$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <lyvqbcozpyuy$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1egy9k5r8tuga$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <cmu2xnp8yowt$.dlg@myjk.org> <5dcd9f69$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    NNTP-Posting-Host: nyPK7k8oeDafdNpooDsxZQ.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2666043
    [ ukryj nagłówki ]

    2019-11-14 o 21:59 GMT, Budzik napisał:
    > Ale jadac na biegu i puszczajac gaz zuzywasz 0...

    Jadąc na biegu zużywasz drogo nabytą energię kinetyczną aby kręcić
    silnikiem na niepotrzebnie wysokich obrotach - za tę energię
    kinetyczną już wcześniej zapłaciłeś paliwem, trochę szkoda ją
    teraz marnować na grzanie silnika...
    Natomiast jadąc na luzie silnik będzie kręcił się na najmniejszych
    obrotach i palił minimalną dawkę paliwa, a energię kinetyczną
    wykorzystasz optymalnie na pokonanie oporów toczenia.

    > Wszystko zalezy czy musisz hamowac czy chcesz zmaksymalizowac
    > odległosc.

    Otóż to. Jeśli tak czy inaczej trzeba będzie hamować - to nie ma
    tematu, trzeba hamować silnikiem. Jeśli natomiast masz szansę dokulać
    się do świateł na luzie, to jest to najekonomiczniejsza opcja
    (oraz najbardziej denerwująca dla tych z tyłu, no chyba że z tyłu też
    jadą "żeglarze").

    Mateusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: