  • 11. Data: 2013-01-14 11:33:50
    Temat: Re: Bedzie lepiej
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 14 Jan 2013 11:22:23 +0100, onarjusz

    > najchętniej by go wyeliminowało jak to się pięknie mówi w tv.

    Na rzecz jarozbawa...

    --
    Pozdor Myjk

  • 12. Data: 2013-01-14 11:35:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-01-14, onarjusz <z...@o...pl> wrote:

    > Jakaś tania ściema. W ogonie usieli jechać ochroniarze. Ten chłop
    > Pytanie tylko czemu próbują z niego robić Kowalskiego?

    No nie widzisz jaki wrzask jest o fotoradary?? A premier zrobil 1400km
    i nie dostal zdjecia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2013-01-14 12:06:29
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > A premier zrobil 1400km
    > i nie dostal zdjecia.

    Skad wiesz ?:) Zreszta na autozdradach ciezko o "zdjecie" a premier z rodzina wiecej
    niz 140 nie jezdzi.

    sz.

  • 14. Data: 2013-01-14 12:13:44
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2013-01-14 10:26, J.F pisze:

    > Aaa ... bedzie gorzej. Z Moeny do Gdanska to lepiej przez Niemcy,
    > bedzie mowil ze mozna przepisowo ...

    Nie zapominaj, że jadąc tą trasą przejeżdża się przez polskie zagłębie
    fotoradarowe na DK6 - gmina Kobylnica itp. ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 15. Data: 2013-01-14 12:21:23
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nie zapominaj, że jadąc tą trasą przejeżdża się przez polskie zagłębie fotoradarowe

    > na DK6 - gmina Kobylnica itp. ;)

    On jechal do Warszawy autostradami, ze stolycy do siebie to juz samolotem :)

    sz.

  • 16. Data: 2013-01-14 12:22:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał w

    >Nie zapominaj, że jadąc tą trasą przejeżdża się przez polskie
    >zagłębie fotoradarowe na DK6 - gmina Kobylnica itp. ;)

    Myslisz ze tak ? Watpie, A2, Torun, A1. Zbudowal to jedzie.

    A Kobylnica jesli dobrze widze to dorobila sie obwodnicy S6 - tam tez
    stoja ?

    J.

  • 17. Data: 2013-01-14 12:44:57
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-14 11:09, szufla pisze:

    > No, nie chyba nie bylby taki i lecial z cala rodzina na narty za pieniadze
    podatnikow. To nie wyjazd sluzbowy ;)
    > Jadac samochodem wydal duzo mniej, a jak wiadomo jest bardzo oszczedny :)

    Popatrz na jego zeznanie. Mieszkanie pod kredytem, kilkadziesiąt tys. oszczędności,
    coś koło 10 tys. na rękę.
    Generalnie, gołodupiec.

  • 18. Data: 2013-01-14 13:21:35
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 14 stycznia 2013 11:15:37 UTC+1 użytkownik onarjusz napisał:

    > Czy on się może ruszać bez ochroniarzy? Mi się nie wydaje. Za dużo ludzi
    >
    > go nienawidzi.

    Nie może bez ochroniarzy. Ale że koniecznie chciał siedzieć za kierownicą to auto na
    lawetę wzięli.

  • 19. Data: 2013-01-14 13:40:28
    Od: z <z...@u...pl>

    > Popatrz na jego zeznanie. Mieszkanie pod kredytem, kilkadziesiąt tys.
    > oszczędności, coś koło 10 tys. na rękę.
    > Generalnie, gołodupiec.

    Spokojnie.
    Jak mawiają wiceministry: "Teraz ja i moje dzieci jesteśmy ustawieni do
    końca życia" :-)

  • 20. Data: 2013-01-14 23:11:40
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Na rzecz jarozbawa...

    Nie no, tylko nie to!, benzyna po 4 zl, facet bez prawa jazdy stawia
    pare fotoradarow i dopiero ten z prawkiem musi stawiac cala reszte,
    kilkadziesiat tys urzednikow bez pracy, nizsze podatki, afery
    niewyciszone... cholera, nie mozna do tego dopuscic.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa