  • Data: 2018-05-14 16:56:20
    Temat: Re: Bezkluczykowa smierc
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:29b61b4c-2293-4708-aa2d-e30b15a07b9f@go
    oglegroups.com...
    >--A wracamy do innego problemu - czy nowoczesne auto nie powinno nie
    >emitowac CO ? Co tam robi katalizator i sonda lambda ... udaja ?

    >wg tej tabelki decydujaca jest temperatura
    >https://warsztat.pl/dzial/14-instalacje-gazowe/arty
    kuly/zasilanie-silnika-benzynowego-lpg-a-emisja-spal
    in,64420

    >dziadek pedzi na chate stawia fure w garazu i zasypia, silnik stygnie
    >zaczyna emitowac CO i dusi dziadka

    troche watpie, aby stygl. Raczej sie wentylator wlacza, bo chlodzenia
    nie ma.

    No i troche mnie dziwi, ze przy 76C ... rozumiem ze przy -5 czy nawet
    +30 trzeba "ssanie wlaczyc", ale przy 76 to juz chyba nie.

    A tu jeszcze ciekawostka - % tlenu w spalinach dosc duzy.

    > ... albo dziadek zamknal garaz niepelne spalanie i znow sie CO
    > pojawia,
    > LPG niby daje rade w kazdej temperaturze ale cudow nie ma, w
    > zamknietym pomieszczeniu bym nie zaryzykowal :-)

    Pytanie co dalej - silnik zgasnie, czy komputer skompensuje obroty
    podajac wiecej paliwa.
    Czy przejdzie w tryb awaryjny, skoro odczyty nie maja sensu ...

    J.