    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bezkluczykowa smierc
    Date: Tue, 15 May 2018 16:52:08 -0000 (UTC)

    On 2018-05-15, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > I nie poprawili tego jakąś aktualizacją softu?

    Pika tylko jak się drzwi kierowcy otworzy gdy włączony.
    Ale można wysiąść zamknąć i przestanie. Jak się wcześniej wygasi ekran
    to w chyba da się wysiąść "przez nieuwagę".

> [...]
    > topornie działa -- prawie tak samo jak samochód wygląda w środku. :P Nie
    > dosyć że system uruchamia swój punkt dostępowy WiFi (bo przecież w
    > samochodzie za 240 tys. produkowanym w 2015 roku zbyt skomplikowane było
    > zamontowanie modemu GSM by mieć dostęp do auta skądkolwiek) więc trzeba się
    > rozłączyć z siecią internetową żeby go obsłużyć, to jeszcze prędkość
    > aplikacji jest porównywalna z piecem 386 komunikującym się po LPT. Czasem
    > się nie daje połączyć i ch*j. :P Nie da się też sprawdzić temperatury w
    > samochodzie. Po prostu wstyd. O wyglądzie graficznym apki nie wspomnę.
    Gratuluję, ja robię przy embedded systems, więc prywanie staram sie tego
    nie dotykać ;)

    > Jak kluczyk "odejdzie" od auta to się auto samo nie wyłącza?
    > Pytam, bo dopiero drugi dzień rozkminiam ten system. ;P

    Wydaje mi się że jest potrzebny tylko do wejścia i włączenia, ale jakoś
    dogłębnie nie sprawdzałem.

    --
    kakmaratgnaildotcom