    From: "Marcin" <u...@u...eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Bezpieczenstwo bezprzewodowych klawiatur 2.4 GHz
    Date: Fri, 13 Mar 2009 20:07:01 +0100

    Witam

    Użytkownik "Waldek M." <w...@l...localdomain> napisał w wiadomości
    news:1cj0io2c5y8pp.dlg@localhost.localdomain...

    > Hmm, mam co prawda trochę inny model Logitecha, ale mi kazało wyklikać
    > jeszcze przy samej instalacji.

    Hmm. Po zakupie podlaczylem nadajnik USB do komputera, wlozylem
    baterie i zaczalem uzywac bez instalcji zadnego softu. Dzialao dobrze,
    to po co poprawiac :) Ale po przeczytaniu tego posta zainstalowalem
    Logitech SetPoint. Nie chcial nic szyfrowac przy instlacji a jak go teraz
    uruchamiam to nie widze zadnej opcji od szyfrowania. W Helpie
    znalazlem info zeby wcisnac Ctrl+Alt+F12 ale jak to naciskam przy wlaczonym
    SetPoincie to sie nie nie dzieje. Mozesz napisac gdzie masz dostepna opcje
    szyforwania? Moze cos przeoczylem?

    Pozdrawiam,
    Marcin