  • Data: 2018-11-27 19:10:12
    Temat: Re: Bezpieczeństwo danych
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/11/2018 01:37, Marcin Debowski wrote:
    > Jeśli cos się zmieniło co miesci się w wybranych kryteriach to ma
    > przeciez tak robic. Ale mozna te kryteria ustwić inaczej. Co się u Cioci
    > konkretnie zmieniło, że zaczęło kopiować?

    Wirus zaszyfrował. "Czyli trzeba robić kopie inkrementalną" pomyślał
    algorytm i tak też zrobił. Dobrze że algorytm zazwyczaj zgasza błedy a
    nie kasuje *starsze* wersje. Choć i takiego imbecyla kiedyś trafiłem.

    > Wystarczy ustawic odpowiednio kryteria i nie trzeba będzie rozróżniać.

    Nie, nadal trzeba. Backupowanie listy zakupów do Cioci różni się
    zasadniczo od backupowania filmów od Cioci, szczególnie gdy to porno.