  • 11. Data: 2013-03-05 13:02:16
    Temat: Re: Bezpieczeństwo w BMW7... znowu chciało mnie zabić - ktoś wie co jest grane ?
    Od: tá´Ź

    Myjk wrote:

    > Ale ze strachu przed rozjebaniem, czy jak?

    Chronologia jest taka:

    - część się wysrywa;
    - część jest rozjebana (inaczej: wysrana).

    Mam nadzieję, że wyjaśniłem! ;)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 12. Data: 2013-03-05 15:10:30
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2013-03-03 20:41, _Michał pisze:

    > Czy to jest normalne zachowanie systemów bezpieczeństwa w BMW ?

    Nie, nie jest to normalne zachowanie
    Tak jak Ci napisali masz coś spieprzone w tym aucie...

    Miałem kiedyś E32 740 V8, jeździłem też E38 740 V8 które miał kolega i
    powiem, że były to jedne z bardziej posłusznych kierowcy :) mocnych aut
    (a trochę ich już miałem :) ), świetnie się prowadzące jak na wielkie
    limuzyny, ze znakomitym czuciem drogi i bardzo przewidywalnym
    zachowaniem trakcyjnym w normalnych warunkach drogowych :)
    Nigdy nie zaobserwowałem podobnych dziwolągów jak opisujesz mimo, że
    lubiłem korzystać z pełni możliwości ;) tych samochodów

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 13. Data: 2013-03-14 21:17:06
    Temat: Re: Bezpiecze?stwo w BMW7... znowu chcia?o mnie zabiae - kto? wie co jest grane ?
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 3/3/2013 9:34 PM, Szymon Machel wrote:
    > Po przeczytaniu tekstu zacz??em sie cieszyae, ?e u?ywam auta,
    > które robi to co ja chce. Nie ma w?asnego zdania na temat
    > wykonywanych manewrów. Mo?e w pewnej chwili trzeba powiedzieae
    > nadmiernej elektronice do?ae?

    ta chwila nastąpiła ponad 20 lat temu chyba w większości marek....
    ja to lubię do momentu w którym software jest nie niemiecki ;)

  • 14. Data: 2013-03-14 21:19:25
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 3/3/2013 10:23 PM, ddddddd wrote:

    > jak obroty nie spadają to z czymś tam był problem (nie pamiętam z czym),
    > ale jak ci się ślizga bez powodu to weź że kup interfejs, podłącz się i
    > zobacz czy są błędy czujników ABS. Ja u siebie wymieniłem już przedni i
    > tylny i początkowe objawy zawsze są takie że nie wyłączy ABSu od razu, a
    > np. nagle hamuje ci tylko lewe koło, abs załącza się mimo dobrej
    > przyczepności wydłużając drogę hamowania w nieskończoność. Niestety
    > sporadyczny błąd czujnika nie wyłącza całkowicie układu, jedyna
    > możliwość to wyjąć bezpiecznik, podłączyć kompa, sprawdzić który czujnik
> [...]

    Jakiś czas temu u mechanika podłączone było i nie było błędów
    w ogóle te 7mki jakieś gołe są i mają mało elektroniki od sprawdzania
    wszystkiego w aucie, nie mam żadnego menu na ekranie gdzie się mogę
    dobrać do błędów - tylko ten ekran pod zegarami

  • 15. Data: 2013-03-14 21:21:32
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 3/3/2013 10:38 PM, Tomasz Pyra wrote:

    > Tzn. nie ogarnąłeś auta jadącego 6km/h? :)
    >
    > Jeżeli w tej legendzie ma być ziarno prawdy to zablokowałeś gaz - albo
    > nogą, albo dywanikiem.
    > Natomiast zazwyczaj jak ktoś próbuje przyszpanować i mu nie wyjdzie to ma
    > równie długą, rzewną i pełną szczegółów opowieść ;-)
    > "systemów" bym do tego nie mieszał

    Ja nie ogarniam tego auta ;) ale serio.

    tak dywaniki sobie kupiłem ale one gazu by nie nacisnęły aż tyle
    i same by nie odpuściły odrazu po wrzuceniu N, to była elektronika...

  • 16. Data: 2013-03-14 21:35:00
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 3/5/2013 3:10 PM, Tadeusz wrote:

> [...]
    > Nigdy nie zaobserwowałem podobnych dziwolągów jak opisujesz mimo, że
    > lubiłem korzystać z pełni możliwości ;) tych samochodów

    Tak, auto jest dość.. brutalne, że tak to nazwę :)

    w normalnych warunkach jest dość przewidywalne - plus kilka głupot tam
    wprogramowanych jest... na przykład celowe uślizgi tylnej osi, 100%
    w sofcie to jest.

    Czucie drogi jest niesamowite - to fakt, czucie auta już nie takie ok
    tz. naprawdę czuje po czym jadę tylko nie do końca czuje jak jadę
    plus to że auto nie jest z tych bardzo cichych i przy większych
    prędkościach "na słuch" nie weźmiesz prowadzenia (uślizgów tylnej osi
    bo to ona ucieka, nie całe auto na bok - a to wieli minus)

    ale tak - ja miałem "tylko" dwa takie dziwolągi, raz mi na prostej
    drodze i prostej kierownicy wywaliło tył do przodu, dodając nagle gazu
    i łupiąc po hamulcach.

    Pełnie możliwości to na razie w renault :) godzinami w ciszy 250km/h :)
    a w BMW nie zamierzam, ale lubię 70->150km/h w 4 sekundy czy coś
    takiego. 300km/h w tym czymś to nie ;) na razie 180km/h i to jest max ;)

    Jeszcze testowałem na śniegu poślizgi przy 140km/h i ni cholery nie
    mogę tego opanować... w renówce się nauczyłem, a tu po prostu jakoś
    nie wychodzi, jak już leci bokiem to generalnie nie zrobię nic.

  • 17. Data: 2013-03-15 21:57:43
    Temat: Re: Bezpieczenstwo w BMW7... znowu chcia3o mnie zabia - kto? wie co jest grane ?
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Użytkownik "_Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ta chwila nastąpiła ponad 20 lat temu chyba w większości marek....
    > ja to lubię do momentu w którym software jest nie niemiecki ;)

    No to mam pecha :-)

    Szymon