  • 1. Data: 2013-03-04 12:36:18
    Temat: praca kierowcy do 67 roku życia
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    http://nasygnale.pl/kat,1025341,title,Groza-w-pekaes
    ie-kierowca-stracil-przytomnosc-film,wid,15377506,wi
    adomosc.html

    Już widać początki, niedawno Wrocław zginał pieszy oczekujący na autobus
    a teraz na krajowej 7 na szczęście nikt nie zginął. Kierowcy zawodowi
    pracujący do 67 r, dopiero się będzie działo.

  • 2. Data: 2013-03-04 17:36:06
    Temat: Re: praca kierowcy do 67 roku życia
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Kierowcy zawodowi
    > pracujący do 67 r, dopiero się będzie działo.

    Wylew/zawal/cukrzyce/hipoglikemie miewaja i 40-latkowie i duzo mlodsi.
    Co oczywiscie nie znaczy, ze placenie przez cale zycie na ZUS, by
    statystycznie rok przed smiercia miec emeryture jest OK, no ale
    wiekszosc za tym glosowala i dalej to popiera.
    Na drodze moze sie zdarzyć wszystko i kazdemu, na szczescie tam byly
    barierki energochlonne, gdyby jeszcze byly rozdzielone pasy ruchu, to
    wiekszego zagrozenia by nie bylo.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2013-03-04 18:39:28
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-04 12:36, hisjusz pisze:

    > Już widać początki, niedawno Wrocław zginał pieszy oczekujący na autobus
    > a teraz na krajowej 7 na szczęście nikt nie zginął. Kierowcy zawodowi
    > pracujący do 67 r, dopiero się będzie działo.

    spoko! Wcześniejsze emerytury dla kierowców... max 45 lat.

  • 4. Data: 2013-03-04 18:45:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 04 Mar 2013 12:36:18 +0100 osobnik zwany hisjusz
    napisał:

> [...]
    > a teraz na krajowej 7 na szczęście nikt nie zginął. Kierowcy zawodowi
    > pracujący do 67 r, dopiero się będzie działo.

    do tej pory to było 65. Duża różnica?
    pomijam już badania okresowe bo trollować to trza umić

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2013-03-04 19:14:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Monday, March 4, 2013, 6:45:16 PM, you wrote:

    ie-kierowca-stracil-
    > do tej pory to było 65. Duża różnica?

    Duża. A przede wszystkim - w niewłaściwą stronę w tym zawodzie poszło.

    > pomijam już badania okresowe

    Możesz spokojnie pominąć - sprawdź znaczenie pojęcia "dysymulacja"

    > bo trollować to trza umić

    Właśnie widzę... :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2013-03-04 21:08:12
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 4 marca 2013 12:36:18 UTC+1 użytkownik hisjusz napisał:
> [...]
    >
    > a teraz na krajowej 7 na szczęście nikt nie zginął. Kierowcy zawodowi
    >
    > pracujący do 67 r, dopiero się będzie działo.

    Ano będzie się działo. Skynet działa. jak dojdzie do maksymalnej wydajności to
    ubędzie wielu młodych , szybkich, bezpiecznie jeżdżących. Ktoś przewozić ludzi i
    towary będzie musiał. Kierowca z ważnym PJ zrobi się cenny bez względu na to ile
    będzie miał lat. A tak przy okazji. Mam 54 lata. Obserwując ludzi mających około
    dwudziestki uważam że jestem od wielu z nich w dużo lepszej ogólnej formie fizycznej
    i psychicznej. To czy ktoś będzie nadawał się do jeżdżenia samochodem w wieku 67 lat
    zależy od wielu czynników. Podstawowym jest czy będzie jeszcze żył. A bardzo ważnym
    jaki tryb życia prowadzi. Jak będzie o siebie dbał to nie widzę żadnych
    przeciwwskazań. Kluczowe jest czy będzie leczył się na nadciśnienie, bo to że będzie
    je miał jest prawie pewne. W moim wieku pojawia się nadciśnienie. Mam je i ja. Wyszło
    przy wizycie u lekarza. Dostałem odpowiednie leki + przepis na dalsze życie. Przepis
    prosty odpowiednio się odżywiać i nie chlać wódy. Przy ciśnieniu 125/75 nie grozi mi
    wylew, zawał. Utrzymując sztucznie właściwe ciśnienie podlegam wolniejszej
    biodegradacji. To dlaczego jak będę w dobrej kondycji w wieku osiemdziesięciu lat mam
    nie jeździć samochodem?