  • 11. Data: 2010-07-30 16:41:34
    Temat: Re: Bielsko-Biała > ?winouj?cie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 30 Jul 2010 15:03:23 +0200, w <i2uiiu$d7t$1@usenet.news.interia.pl>,
    "Endriu" <n...@i...pl> napisał(-a):

    > Jeżeli chodzi o trasę do Świnoujścia wybrałem A4 - S3. Podwójny pech w
    > drodze do Świnoujścia i z powrotem polegał na tym, iż mój GPS źle obrał
    > przelotkę między A4 i 3 i miest wjechać na 3 bezpośrednio na zjeździe koło
    > Legnicy, to GPS wybrał jakoś dziwnie drogę nr 297 jak jechałem w kierunku
    > Świnoujścia, a z powrotem wybrał drogę nr 328. Jedna i druga się do niczego
    > nie nadaje.

    Ach, to pewnie słynny Traffic w AM :).

  • 12. Data: 2010-07-31 09:47:08
    Temat: Re: Bielsko-Biała > Świnoujście
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 30 Jul 2010 15:29:49 +0200, Cavallino wrote:

    >A jeszcze sensowniej dojechać od razu do Danii na kołach. ;-)

    Zalezy gdzie do Danii.
    Owszem, w czasie dojazdu do Swinoujscia mozna dotrzec do Hamburga, w
    dobrych ukladach moze nawet pod dunska granice.
    Ale jesli droga prowadzi np do Kopenhagi, to dochodzi kolejne kilkaset
    kilometrow, platny most, hotel - moze nie byc sensowniej.

    A biura podrozy ze swinoujscia organizuja wycieczki do Kopenhagi ..
    promem z Rostoku.

    J.

  • 13. Data: 2010-07-31 09:54:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > dobrych ukladach moze nawet pod dunska granice.
    > Ale jesli droga prowadzi np do Kopenhagi, to dochodzi kolejne kilkaset

    Czyli kilka godzin po autostradach.
    Pryszcz.
    Przejechałem kiedyś tą trasę, przez Niemcy i Danię mostami do Malmo, tam
    nocleg w F1 i z powrotem promem do Sassnitz, bo najkrótsza trasa, ale i tak
    była najdroższą częścią tej wycieczki.

    >platny most, hotel - moze nie byc sensowniej.

    Wiesz ile kosztuje prom do Kopenhagi?
    Hotel F1 czy Etap w Niemczech to pewnie 1/10 tej kwoty.
    Reszta to już w ogóle drobne, jak masz swoje auto.

  • 14. Data: 2010-07-31 12:41:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 31 Jul 2010 09:54:22 +0200, Cavallino wrote:

    >Czyli kilka godzin po autostradach. Pryszcz.

    Ale za soba masz juz kilka godzin i przestaje byc pryszcz.

    >Wiesz ile kosztuje prom do Kopenhagi?
    >Hotel F1 czy Etap w Niemczech to pewnie 1/10 tej kwoty.
    >Reszta to już w ogóle drobne, jak masz swoje auto.

    paliwo 2*650km, most 2*35euro, Etap 2*54 euro i
    sie uzbieralo ponad 1000zl.
    A prom - od 550zl za jedna osobe z samochodem bez kabiny przez 1200
    za 4 osoby bez samochodu z kabina, do 1500 za 4 osoby z samochodem.

    No coz - jakby sie kompletnie nie oplacalo, to smiem twierdzic ze by
    promy wyginely, a tym czasem maja sie dobrze :-)

    J.

  • 15. Data: 2010-07-31 18:25:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale za soba masz juz kilka godzin i przestaje byc pryszcz.

    A na promie nie przestaje?
    Dziękuję, ale w samochodzie nic się pod nogami nie buja.

> [...]
    > A prom - od 550zl za jedna osobe z samochodem bez kabiny przez 1200
    > za 4 osoby bez samochodu z kabina, do 1500 za 4 osoby z samochodem.

    W jedną stronę.
    Gratis cholernie fajna przejażdżka promem.

    > No coz - jakby sie kompletnie nie oplacalo, to smiem twierdzic ze by
    > promy wyginely, a tym czasem maja sie dobrze :-)

    Gdzie tu zauważyłeś że się coś opłaca?

  • 16. Data: 2010-07-31 23:54:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 31 Jul 2010 18:25:11 +0200, Cavallino wrote:
    >A na promie nie przestaje?
    >Dziękuję, ale w samochodzie nic się pod nogami nie buja.

    Na promie idziesz spac, budzisz sie rano wypoczety i gotow do dalszej
    jazdy/zwiedzania czy co tam masz w planach.

    >W jedną stronę. Gratis cholernie fajna przejażdżka promem.

    W dwie strony. W jedna to polowe tego

    http://www.polferries.pl/cennik2010/swinoujscie-kope
    nhaga/samochod
    http://www.polferries.pl/oferty2010/swinoujscie-kope
    nhaga/dla4
    http://www.polferries.pl/oferty2010/swinoujscie-kope
    nhaga/hdr
    http://www.polferries.pl/indywidualny/wycieczki/302

    J.

  • 17. Data: 2010-08-01 00:04:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Na promie idziesz spac, budzisz sie rano wypoczety i gotow do dalszej
    > jazdy/zwiedzania czy co tam masz w planach.

    Za 1500 zł.
    Ja po noclegu za 150 pod Hamburgiem też byłem po dojeździe do Danii gotów do
    zwiedzania Kopenhagi

  • 18. Data: 2010-08-01 15:24:46
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Dojechałem 328 do "Przemkowa" i powiedziałem "pas" i w lewo na 12 do 3-ki.

    A tu ciekawą stronę znalazłem:

    http://www.dojazd.org/mapaeuropy.html

    Trasa "Niemiecka" :

    Legnica - Świnoujście przez Ahlbeck = 542 km - gdyby się udało jechać ze
    średnią 120 można by się było zmieścić w 4,5 godziny.... ("komputer"
    wyliczył 6h 6min) + 2,6 godz na autostradę - dało by radę w 7 godzin z
    Katowic dojechać .....

    Trasa "Poska"

    Legnica - Świnoujście przez Gorzów Wielkopolski = 397 - 5 godz. 59 min. I
    to by się mniej więcej zgadzało z tym co osiągnęliśmy jadąc w dzień średnią
    70 km/h.

    P.S. Dla trasy Katowice - Świnoujście "komputer" z tej strony rówież wybrał
    przelotkę przez feralną 297. Strzeżcie się tej drogi bo jest to koszmar, a z
    powrotem "kostkowej" 328 !!!!.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2010-08-02 00:41:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 1 Aug 2010 00:04:07 +0200, Cavallino wrote:
    >Za 1500 zł.
    >Ja po noclegu za 150 pod Hamburgiem też byłem po dojeździe do Danii gotów do
    >zwiedzania Kopenhagi

    No ale jakos pominales reszte. za nocleg, plus za prom, plus za paliwo
    - i nawet nie liczac innych kosztow juz sie zblizamy do polowy biletu.
    A przy powrocie powtorka z placenia.

    J.

  • 20. Data: 2010-08-02 02:29:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No ale jakos pominales reszte. za nocleg, plus za prom, plus za paliwo

    Za jaki prom?
    Do Danii na kołach jechałem.