  • Data: 2018-01-06 20:45:48
    Temat: Re: Błędny R2 w Europie?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:phckitw3bo3d.4xjgk3o65c5j.dlg@40tude.net...
    > No fakt - jak Poznan nadaje do Warszawy, to Poznan musi byc wczesniej,
    > a jak w druga strone - to Warszawa wczesniej :-)
    >
    > Jest co prawda i na to rozwiazanie - wszystkie studia regionalne
    > nadaja do stolicy, a stolica rozsyla do nadajnikow regionalnych.

    Dokładnie o czymś takim myślę. Choć niekoniecznie to musi być Warszawa, np.
    jeśli np. Wrocław, czy Łódź będzie mieć najlepszą komutację, to pchać do
    Łodzi, łódzki realizator, będąc na drucie z regionalnymi, będzie robił
    swoje, regionalni swoje... przecież za PRL emitowano juz programy, gdzie
    wszystkie 8 ośrodków było na żywo... i jakoś to dawano radę udźwignąć.
    Czasem przełączenie dłużej trwało, albo chwilowo np. nie było łączności ze
    Szczecinem, ale za pół minuty wróciła (a może wysiadła
    synchronizacja/opóźnienie i naprawili) i program szedł dalej...?
    Albo jeszcze inaczej - sygnał zegarowy z "centrali", oznacznikowany, na jego
    podstawie, znając opóźnienie, konkretne ośrodki dostrajały by się do
    znaczników, dodawały dalszego niezbędnego opóźnienia i wtedy nie było by
    problemów z opóźnieniami, bo ośrodki same by się opóźniały tak, aby do
    centrali dotrzeć w jednakowym momencie. Przecież technika cyfrowa, to nie
    jest wynalazek lat 70... A parę bramek TTL, co by zliczały impulsy, na tej
    podstawie ośrodek by się synchronizował, co odciążyło by centralę od
    robienia opóźnień i pozwoliło by na czysto zająć komutacją.

    > 12 tys km ... trzeba by przez Moskwe, tam by towarzysze moli
    > zatwierdzic :-)

    Albo i nie zatwierdzić :P

    --
    Pies jest jedynym zwierzęciem, które potrafi wyrazić zadowolenie lub
    śmiać się kręcąc lub wymachując ogonem i czyni to nieporównanie wdzięczniej