  • Data: 2020-02-27 23:30:26
    Temat: Re: Bluetooth sam się włącza podczas rozmowy
    Od: CaerSobreUnÁrbol <c...@i...net.info.site.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Animatorka wrote:

    > Ja tego nie rozumiem. Jakiej starej instalacji słuchawki?

    Byc moze kiedys uzywalas cos takiego jak

    http://bit.ly/2T5wFqH (rozsadny skrocony URL / link)

    zas dla niedowiarkow i przesadnych..

    https://a.allegroimg.com/s1024/0c6aae/457bf13c46a092
    adca803e070b33

    > Ty byłbyś zadowolony jakby cos się włączało?

    Jak juz zapowiedzialem WPAN (i inne) mam ZAWSZE aktywne/zalaczone.
    NIGDY nie mialem jakiekolwiek obawy, ze ktos mnie podsluchuje.

    > Ja tego pytania nie widzę podczas rozmowy, a bluetooth jest włączony i
    > dopiero jak zamknę rozmowę telefoniczną to widzę.

    Byc moze to skutek (trupy) instalowania jakichs smieci
    z "play" gUUrguly (tam przeszlo *80%* to *CHLAM*).

    > Skoro Ci to potrzebne...Mnie nie.

    Mnie to jest tak potrzebne jak i nie potrzebne, nie zabawiam
    sie w *histeryczne* wylaczanie czegokolwiek.

    > Nie pokazuje mi listy telefonów.
    > Wifi to pokazuje sieci czy urządzenia.

    Czyli wyrazny dowod na "jakies trupy" z wczesniejszych
    (niepotrzebnych) instalacji barachla.

    > Zdarzały się takie sytuacje, ale ja się nie łączę z jakimś innym
    > obiektem i nie włączam bluetooth.

    Bez komentarza.....

    > Wyłączone mam połączenia internetowe przez bluetooth.

    To nie zmienia faktu, raczej sprawa tzw. udostepniana
    TeleSRAJa jako modem.

    > I tak mi telefon nie pokazuje kto się chce połączyć z moim telefonem czy
    > już się połączył.

    > Nie szukam guza :P

    To nie jest "szukanie guza", to jest sprostanie biologicznym
    wrodzonym (genetycznie) przeslankom organizmu.

    --
    http://bit.ly/2uEUj3s
    Pijawki danych: gUUrgoł, mikrySRAJsoft, zgniłyOGRYZ, mordziaKniga & Co.