eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingBrak testow przed odpaleniem nowej wersji w produkcji kosztuje › Re: Brak testow przed odpaleniem nowej wersji w produkcji kosztuje
  • Data: 2012-08-04 12:47:03
    Temat: Re: Brak testow przed odpaleniem nowej wersji w produkcji kosztuje
    Od: Roman W <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, August 3, 2012 6:26:41 PM UTC+1, A. L. wrote:
> [...]
    -reveal-a-risk-few-expected/?hp

    oprogramowania uzywanego przez brokerow i dealerow na Wall Street. Czy takie odgorne
    zalecenia moga byc skuteczne?

    > Nie zapomnij rozneiz o postulacie powrotu do slawojek!

    Jacek nie rozumie, ze utrzymywanie sztywnego kursu wymiany waluty wymaga albo
    istnienia instytucji, ktora jest gotowa bronic tego kursu, albo kontroli przeplywu
    kapitalu.

    Panstwa rozwijajace sie, takie jak Chiny czy Indie, przez lata z korzyscia dla siebie
    utrzymywaly takie mechanizmy kontrolne. Ale Polska jako czlonek UE nie ma takiej
    mozliwosci, zreszta jestesmy zbyt zwiazani gospodarczo z np. Niemcami zeby to mialo
    sens. Pozostaje nam wiec albo plynny kurs zlotego (ktory NB uratowal Polske przed
    recesja po 2008 roku), albo obrona sztywnego kursu przez NBP. Nie wiem, czy
    mielibysmy wystarczajaco duzo rezerw walutowych zeby obronic PLN przed spadkiem
    wzgledem EUR po 2008 roku, wydaje mi sie ze nie.

    RW