  • Data: 2018-05-27 16:10:31
    Temat: Re: Braknie prądu:(
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-27 o 11:54, Myjk pisze:
    > Sat, 26 May 2018 18:53:25 +0200, Marek S

    > W takim razie musisz być głuchy,

    Ok, jestem zatem selektywnie głuchy. Słyszę opony a silnika nie. To
    wyjaśnia temat.

    > Ale człowieku, piszesz o autach segmentu E+! To są limuzyny, gdzie nacisk
    > na wyciszenie komory silnika oraz napędu jest priorytetem, nie wspomnę o
    > tym, że to są ogromne silniki które mają inną kulturę pracy, podobnie jak w
    > Audi A6/8. Cenę również mają znacznie wyższą niż porównywany doń Leaf.

    Po raz trzeci napiszę, że jasno stwierdziłeś iż diesle (nie precyzując
    segmentu i czegokolwiek innego) są głośniejsze od elektryków i kropka,
    co jest wierutną nieprawdą. Zależy jakiego elektryka do jakiego diesla
    porównujemy. Mnóstwo razy podkreślałem, że nie można tak generalizować a
    Ty mimo wszystko swoje ciągniesz nadal. Gdy zorientowałeś się iż brednie
    gadasz, to nagle urodził Ci się warunek brzegowy w postaci segmentu
    auta, co sam forsowałem. I teraz nagle przejmujesz moją narrację jako
    swoją własną. Super dialog!

    Przyłączam się do EOT.

    --
    Pozdrawiam,