  • Data: 2018-05-28 20:32:44
    Temat: Re: Braknie prądu:(
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 28 May 2018 00:04:17 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Foka 10 letnia moze byc? Przy 90km/h glosniejsze sa opony. Robilem test
    > na sobie i znajomych wciskajac sprzeglo i pozwalajac silnikowi zejsc na
    > wolne obroty przy takiej predkosci, ktore to obroty nie sa zbytnio
    > slyszalne podczas postoju.

    Ale nie było mowy o takim teście przy 90/h, tylko 30/h.

    > Tak wiec potwierdzic moge to o czym pisze Marek.
    > Powyzej pewnej predkosci nawet diesel nie robi zbytniego halasu.

    Jazda, szczególnie po mieście, nie opiera się na jednostajnej pracy silnika
    na stałych i niskich obrotach, tylko na ciągłej pracy. W moim przypadku
    hałas idzie nie tylko przy przyśpieszaniu, ale i hamowaniu silnikiem --
    który jest słychać pomimo pracy tylko na przedmuchu.

    > PS Ostatnie pare dni obserwuje i tu i na grupie o budowaniu i elektronice
    > jakies szczegolne nasilenie bezsensownych klotni gdzie jeden dyskutant
    > uogolnia a drugi sie zapiera przy konkretnym przykladzie i nie moga sie
    > nawzajem zrozumiec. Bez sensu...

    Szczególne nasilenie to jest na czytaie wybiórcze, bez zrozumienia, albo
    wytężania muskuła mózgowego. Ja tu znajduję główny problem.

    --
    Pozdor
    Myjk