  • Data: 2018-05-28 20:22:54
    Temat: Re: Braknie prądu:(
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.05.2018 o 19:27, Marek S pisze:

    > Ścigaczem z pewnością szybciej dotarłbym do pracy. To fakt. Niestety
    > miałem takowego więc wystarczy mi na całą resztę życia tych wrażeń :-)

    Z tym szybciej to róznie bywa. Ja co prawda nie ścigiem, ale jak liczyć
    ubieranie i rozbieranie się, to chyba jednak szybciej metrem. Natomiast
    jak nie pada, to z pewnością milej 2oo. Czy to moto czy rowerem.
    Najgorzej samochodem, więc trochę nie rozumiem tego zachwytu nad
    elektrykami jako miejskimi autami. Akurat miasto to miejsce gdzie
    samochód ma najmniejszą rację bytu, więc posiadanie samochodu tylko do
    miasta mija się z celem. To że dopuszczają je na buspasach jest po
    prostu sztuczną preferencję. Równie dobrze można by dopuszczać LPGi;)

    Kup sobie czoperka - będziesz i szybciej i wrazenia z większym naciskiem
    na endorfiny kosztem adrenaliny;)

    Shrek