  • Data: 2018-05-29 21:48:55
    Temat: Re: Braknie prądu:(
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-28 o 19:47, j...@i...pl pisze:

    > Wrzucałem tutaj film z jadącej Tesli. W Norwegii. Nie żaden "och, ach"
    > tylko film normalnego usera. Niestety, przy prędkości 80 km/h są
    > słyszalne opony. I nie jest wcale tak cicho, jakby sobie niektórzy
    > życzyli.

    Teslą nie jeździłem ale w Leafie również tak było. Hałas opon był wręcz
    wyolbrzymiony. Jak patrzę na testy użytkowników Tesli, to zaskakuje mnie
    to, że tak drogie auto posiada wykończenie aut klasy średniej lub
    niższej. Skorupa plastikowa powleczona ładnie wyglądającą skórą.
    Wszystko twarde. Tam nie ma co tłumić odgłosów podwozia i zewnętrznych.
    Chyba nawet Zachar (nie mam pewności czy to on na 100%) na YT zwrócił
    uwagę na to, że słychać dobrze wszelkie odgłosy miejskie w Tesli. Pewnie
    twórca projektu wyszedł z założenia, że skoro silnik nie hałasuje, to
    nie będziemy niczego tłumić akustycznie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek