  • Data: 2009-01-05 18:12:31
    Temat: Re: Burczenie Sigma APO DG 70-300
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mario pisze:

    > ale co do serwisu to cóż... wykonałem chyba z
    > tysiąc telefonów, gadkę automatycznej sekretarki to znałem już na
    > pamięć...

    A ja robiłem tam kilka razy dopasowanie obiektywu do body i nie miałem
    problemu z kontaktem. Możliwe, że z powodu wyboru drogi mailowej a nie
    telefonu. Fakt, że sprzęt wysyłałem sam (kurierem).

    > ustawowe dwa
    > tygodnie liczą się...

    To NIE JEST ustawowe. Warunki gwarancji są aktualnie sprawą producenta i
    zapisów w karcie gwarancyjnej. Co tam wpiszą to ich sprawa.

    --
    f1969