  • Data: 2020-05-15 11:43:25
    Temat: Re: C is number one (znowu)
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 15 maja 2020 11:23:49 UTC+2 użytkownik Luke napisał:

    > Ta książka ma 540 stron, jest to tak wszechstronne studium, że nie da
    > się jej sprowadzić do near lub far pointerów.
    >
    > Według aktualnych szacunków odsetek rzędu 95% zasobów światowej kultury
    > nadal istnieje tylko w postaci analogowej, więc nie ma się co dziwić, że
    > zapomniana niskonakładowa polska książka z lat 90 nie krąży w sieci.

    Z drugiej strony, książkę Lionsa z lat 70. o UNIXie można łatwo znaleźć, pomimo że
    podobno AT&T swego czasu próbował z nią walczyć:
    https://cs3210.cc.gatech.edu/r/unix6.pdf

    > Tu jest spis treści w odmętach archiwów i kilka zdań:
    >
    > http://web.archive.org/web/20030703174541/januszg.hg
    .pl/ksiazki/wysokie_c.html

    Niepokojąco wygląda obecność rozdziału o "notacji węgierskiej".
    Trochę też martwi to, że "wskaźniki na funkcje" pojawiają się w spisie treści tylko w
    takim kontekście:

    9.8. Przykład - tablice wskaźników na funkcje
    9.9. Tablica wskaźników na wskaźniki na funkcje

    (no ale wiadomo, to tylko spis treści)