  • Data: 2020-07-07 20:10:47
    Temat: Re: C is number one (znowu)
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 lipca 2020 17:38:19 UTC+2 użytkownik slawek napisał:

    > Większość ludzi nie zmienia mechatroniki na filozofię po 4 i pół
    > roku studiowania. Aby ostatecznie znaleźć swoje miejsce w
    > informatyce. Co tam u Wielkiego Niebieskiego? A... skończyło się,
    > no i NDA? Też uważam że embeded to przyszłość.

    O, widzę, że znalazłeś w internecie informacje na mój temat, które tam umieściłem.
    Jestem pod wrażeniem. Umiesz korzystać z wyszukiwarki.
    Myślę, że gimnazjum to byłaby dla Ciebie pestka.
    (Tylko pamiętaj, żeby nie kopiować artykułów z Wikipedii na wypracowania, bo
    nauczyciele raczej się kapną)

    > Co do publikowania - sprawdź skąd się bierze nazwa "test
    > Studenta". Tak, od faceta który publikował pod pseudonimem.
    > Myślisz że Bolesław Prus naprawdę nazywał się Prus? No coż, życie
    > bywa trochę bardziej skomplikowane.

    Owszem, zdarzają się i takie przypadki.

    Ale jeżeli idzie o kolesi, którzy przechwalają się w Internecie, czego to oni nie
    osiągnęli, to ich "tajemniczość" bierze się raczej zazwyczaj stąd, że po prostu
    niewiele osiągnęli.

    I nie ma nic złego w tym, że się nic nie osiągnęło.
    Ja sam raczej niewiele osiągnąłem. Dużo mniej, niż bym chciał.

    Raczej chodzi o to, że niepotrzebnie się przechwalają.

    Ludzie, którzy robią coś sensownego ze swoim życiem, nie mają czasu na takie
    przechwałki, i nie mają takiej potrzeby.