  • Data: 2016-08-30 14:11:26
    Temat: Re: C64 i karta SD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    >Ja myślę, że nie powinno być problemu, najmniejszego. Chyba, że
    >programista zaraz otoczy się pierdylionem kompletnie niepotrzebnych
    >bibliotek, gdzie kompilat programu

    Akurat rozne biblioteki to beda potrzebne.
    A na poczatek to pewnie rozne podreczniki - moglby byc jeden dobry,
    ale czy taki sie znajdzie ?

    >Bo ja wiem? Skoro z Komodą sobie radzi, to z Atarynką nie da rady?

    >Jak wspomniałem, wydaje mi się to tak proste, że pisanie osobno
    >sterownika pod peceta, będzie zwyczajnie, nieekonomiczne. Powinno się
    >to, uważam, dać zamknąć w samym programie. Aha... chodzi ci o coś w
    >rodzaju TSR? Nie jest to aby przedszkole programowania?

    Pod Windows ? Raczej doktorat :-)

    Jesli chcesz miec obraz dyskietki z atarynki czy tam C64 w pliku na
    karcie, i wygodnie sobie manipulowac zawartoscia tego obrazu na
    pececie, to mozna to zrobic na pare sposobow:
    -napisac program, ktory umozliwi manipulacje zawartoscia obrazu. Ot,
    taki tam Norton/Total Commander,
    -zdac sie na nowy, lepszy interfejs, i napisac program, ktory
    zaakceptuje copy/paste plikow - tak jak to robi windows explorer i
    wiele innych programow.
    -napisac odpowiedni driver systemu plikow pod windows (no chyba ze
    linux), i normalnie "zamontowac" "dyskietke" pod windows/linux, a
    nastepnie uzywac dowolnych narzedzi plikowych, które sie na pececie
    ma/lubi
    -napisac plugina pod Total Commandera, ktory taki obraz obsluzy,
    -napisac plugina pod Windows/Explorer

    Ktore rozwiazanie potrafisz zrobic ? :-)

    >No, chyba nie ma. Choć jak ktoś się porządnie uprze i zhakuje pewne
    >tematy...?

    To sie narobi, a osiagnie np tyle, ze bedzie sobie na C64 odczytac
    dane z obrazu pliku pecetowej dyskietki :-)

    J.