    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <57c45f30$0$639$65785112@news.neostrada.pl> <nq8o6t$e84$2@dont-email.me>
    <57c82ae9$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <nq9ae0$49j$1@node1.news.atman.pl>
    <57c83193$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <nq9ohr$ib0$2@node1.news.atman.pl>
    <57c9a094$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqc7te$1er$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: C64 i karta SD
    Date: Fri, 2 Sep 2016 18:51:18 +0200

    On 2016-09-02 17:53, J.F. wrote:

    >Nie czytasz do bufora, posyłasz na port bit po bicie to co przyleci z
    >glowicy :D na 100% opis takiego turbo był w jednej z gazet z tamtych
    >lat, niestety pamięc już nie ta i nie wiem gdzie to było. Ładowało
    >się w te mierne sto bajtów ram i tyle.

    IMO - malo uzyteczne. Co z tego, ze zaladujesz do bufora to, co z
    glowicy leci.
    To bedzie jakis fragment sciezki, moze starczy na jeden 128B sektor, a
    moze nawet nie ...
    A nie wyslesz do komputera na biezaco, bo port za wolny.
    Nawet jak przyspieszysz transmisje, to i tak bedzie za wolny.

    >Chyba chodziło o niezmodyfikowaną 1050. Natomiast faktem jest że
    >prawie

    To tym bardziej watpie.
    Tzn moze i mozliwe, ale standardowo, to juz IMO kontroler w stacji
    ekstrahowal wlasciwe dane,
    stacja je grzecznie do komputera transmitowala, i to byl konkretny
    sektor i jego 128 B, a nie jakies surowe dane.

    >wszystkie wypasione DOSy na Atari do turbo wymagały albo lepszej
    >stacji albo modyfikacji 1050. Nie mialem żadnej więc przeoczyłem ten
    >etap ;)

    Widze, ze dokladano przy tym pamieci, to faktycznie otwiera nowe
    mozliwosci ...

    J.