  • 41. Data: 2019-12-25 13:55:07
    Temat: Re: CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 25.12.2019 o 12:14, Trybun pisze:
    > Jakoś mnie nie przekonują te slogany o wspieraniu kampanii wyborczych
    > i skuteku jaki przynoszą.

    /O, sancta simplicitas/! -- polityka to *biznes*! Najbrutalniejszy z
    możliwych, wojny gangów przy tym to pikuś, bo chodzi o kasę setki razy
    większą! A to rzutuje na determinacyje (L. mnoga) tych, czy innych
    graczy, te zaś przekładają się na *skuteczność* poczynań: gdy kto
    zanadto bruździ, to zawsze się na niego znajdzie haka, jak na tego
    NIK-owca. Albo eliminuje, jak innego z-NIK-a: Pańkę. Czy Papałę. Lecz
    dla pozorów wolą działań zbyt alarmujących (plebs) unikać, szum
    przeszkadza w robieniu "biznesu"! Wszak metod na uciszanie niepokornych
    mają w rękawach miliony, choćby takie, co dotknęły red. S. Michalkiewicza:
    http://c-rasz.gpe.pl/ha/obrabowali!.htm

    Grupa przestępcza nie jest zanadto "zorganizowana", jeśli nie jest
    podpięta pod Władzię, bez odpowiedniego parasola to jakiś sobie /gang/
    /Olsena/! "Slogany"? A umiesz Ty używać słów zgodnie z ich znaczeniem?
    Jeśli o czymś głośno mówić nie pozwalają, to jest to najpewniej
    *prawda*, w dodatku będąca *zaprzeczeniem* masowo powielanych sloganów,
    typu: kon-sty-tu-cja! Wol-ne Są-dy! Pra-wo-rząd-ność!`

    Kiedy w grę wchodzi gdzieś tak kilkanaście, do 33% PKB "do wzięcia", to,
    zapewniam Cię, nie ma zmiłuj! No i zawsze spór zasadniczy nie jest o
    imponderabilia, honor, Ojczyznę, czy obecność Boga w przestrzeni
    publicznej, lecz o dorwanie się do żłoba, i podział kasy. A jeśli o to
    chodzi, to łajdacy dość szybko ustalają porządek dziobania, nie kłócą
    się o aborcję (bo to dla mydlani oczu maluczkich), a ważne jest jedynie:
    - tyle tobie, tyle mi, a ogarek -- opozycyi. Niech za bardzo nie szumią!
    Baaardzo łatwo się dogadać, gdy kryterium jest jedno, i do tego proste:
    żadne-tam "idee", a jedynie dudki!

    PiS-dzielce na gospodarce znają się jak kura na światłowodach, ale
    pozwolili jej odetchnąć: rośnie dość prężnie tylko dlatego, że jest z
    niej rozkradane o te kilkadziesiąt miliardów mniej, niż za PO-PSeLu! A
    może to i w setki idzie, nie wiem.

    Uwzględnić należy nade wszystko to, że powstawanie (jak to nazywam):
    /ustawek/, czyli "ustaw" szytych pod zamówienie zdemoralizowanych
    dojarzy budżetu -- jest prostą konsekwencją "demokratycznych mechanizmów
    wyłaniania władzy". Zrozum: nikt nie da jakiejś wziątki posłom, co to
    uchwalą prawo *dobre* (np. dla Kraju, obywateli, czy gospodarki),
    kopertówki krążą za prawa *psucie*!! Stąd też ono po prostu *musi* się
    staczać po równi pochyłej, nie ma bata.

    Kto tego nie pojmuje, ten, wg mnie, powinien być pozbawiany czynnego
    prawa wyborczego. No ale wszak po to wymyślono tę całą (tfu!)
    d***krację, aby przegłosowywała rozsądnych: durniami rządzi się *łatwiej*!

    > Tak samo jak pieprzenie o "przekazaniu głosów" przegranego na rzecz
    > jednego z finalistów.

    Nie znam się, ale Korwin jest szpeniem od "Cybernetyki Społecznej", to
    spytam, jaki odsetek tych apeli słucha. Myślę, że elektorat
    "okazjonalny" to raczej niekoniecznie, lecz już ten żelazny, to
    najczęściej tak. Spytaj firmy demoskopowej, *muszą* wiedzieć, za to
    wszak im się płaci, i to ciężkie pieniądze: aby podpowiadali, jaki jest
    aktualny /vox populi/, i dało się "wyjść mu naprzeciw".

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 42. Data: 2019-12-25 14:02:39
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 25.12.2019 o 12:13, Trybun pisze:

    > Albo dobra konstrukcja..

    Eee tam. Zwykła magia, i tyle.

  • 43. Data: 2020-01-29 02:33:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5e03444c$0$516$6...@n...neostrada.pl

    > Można. Nie każdy klient to gołodupiec - niektórych stać na opłacenie całego okresu
    umowy "z góry", więc po co i od nich żąda się
    > podawania personaliów przy podpisywaniu cyrografu.

    Są różne umowy -- choćby międzynarodowe traktaty pokojowe. ;)

    > Imperium dobra. Chyba wiesz kto to?

    Nie wiem.

    > Chodzi Ci o założenia i slogany reklamowe czy o rzeczywiste walory?

    O rzeczywiste rozwiązania/metody...

    > Albo dobra konstrukcja..

    Kilka mikrofonów oddalonych od siebie i stosowna obróbka softowa.

    Źródło szumu jest daleko od Ciebie, dlatego tak samo głośno słychać
    szum przy Twych ustach jak i daleko od nich -- choćby na plecach
    telefonu. Twój glos słychać głośno przy ustach a cicho daleko od
    ust. Skoro wiemy, czym jest szum i mamy silne procesory, możemy
    szum po prostu odjąć od tego, co słyszy mikrofon przy ustach,
    zostawiając jedynie głos mówiącego do/blisko mikrofonu...

    Asus Max miał jeden mikrofon redukcyjny -- na pleckach; ale są
    wynalazki z wieloma mikrofonami redukcyjnymi różnie rozlokowanymi...

    Natężenie dźwięku szybko spada wraz z kwadratem odległości. To,
    co mówisz, jest głośne tuż przy Twych ustach i ciche 10 cm dalej.

    To ~cała zagadka telefonicznej redukcji szumu do której dokładają
    się inne metody odszumiania -- choćby częstotliwościowa. Głos ludzki
    nie ma 5 kHz czy 15 kHz a szum może mieć... Ponadto szum ma specyficzny
    kształt/wygląd -- inny niż mowa. Głos ludzki też ma swój specyficzny
    kształt/wygląd...

    Telefon wprawdzie nie niesie wysokich częstotliwości eterem, ale
    zanim przerobi coś, może odjąć wysokie częstotliwości lub nie odjąć.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 44. Data: 2020-01-29 02:35:03