  • 1. Data: 2013-01-18 13:10:44
    Temat: CBR 600RR (2008-2009) vs Yamaha R6 (2008-2009)
    Od: stachmen <stachmen@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam wszystkich!

    Chcialbym Was poprosic o opinie nt w/w sprzetow. Nosze sie z zamiarem
    kupna jednego z nich, ale jeszcze sie nie zdecydowalem.
    Naczytalem sie o nich sporo, a niedlugo przyjdzie czas zakupow i chcialbym
    poznac opinie osob, ktore mialy okazje jezdzic nimi i moga cos na temat
    jazdy po miescie i w trasie powiedziec.

    Spotkalem sie z opiniami:
    - najpierw jest CBR, a potem dlugo dlugo nic i w koncu R6...
    - prowadzenie CBR jest jak bajka, a R6 jest toporna i ciezko sie tym
    normalnie poruszac...

    Wole jednak zapoznac sie z Waszymi opiniami za ktore z gory wielkie
    dzieki!

    pzdr

  • 2. Data: 2013-01-18 15:20:59
    Temat: Re: CBR 600RR (2008-2009) vs Yamaha R6 (2008-2009)
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "stachmen" <stachmen@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > - najpierw jest CBR, a potem dlugo dlugo nic i w koncu R6...
    > - prowadzenie CBR jest jak bajka, a R6 jest toporna i ciezko sie tym

    R6 toporna? Tego typu gadki to mozna sobie miedzy bajki wlozyc. Natomiast ja
    i tak bym wybral Honde, bo robią niezniszczalne silniki. Wystarczy zobaczyć
    ile CBRek lata w stuncie, a ile R6 - to chyba wystarczający argument za CBR.

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info - opinie na temat opon, kasków i akcesoriów do

  • 3. Data: 2013-01-18 19:49:42
    Od: stachmen <stachmen@_NOSPAM_wp.pl>

    Dzieki za info :)
    Przyjme kazdy racjonalny argument - takze ten o awaryjnosci.
    Co do stuntu - nie jestem tym kompletnie zainteresowany :) a co do
    awaryjnosci - planuje zrobic powazna trase turystyczna po Europie tym moto
    i nie chce mi sie martwic niczym mechanicznym w trasie, a jedynie wyborem
    odpowiedniego piwka :)
    uprzedzajac - tak tak, wiem, ze mowi sie o tym, ze na scigaczach nie da
    sie jezdzic wiecej jak 200km, bo plecy bola, ale to juz inna bajka, ktora
    nie podlega dyskusji tutaj :)

    Jeszcze raz wielkie dzieki za opinie Drzewo! :)

    Drzewo napisal

  • 4. Data: 2013-01-18 23:53:23
    Od: p...@g...com

    W dniu piątek, 18 stycznia 2013 19:49:42 UTC+1 użytkownik stachmen napisał:
    > mowi sie o tym, ze na scigaczach nie da
    > sie jezdzic wiecej jak 200km,

    Da sie, da sie, scigaczem robi sie w sprzyjajacych warunkach 290 km w godzine, mysle
    ze tyle kazdy kierownik wytrzyma w siodle.

    --
    pzdr.,
    primuss

  • 5. Data: 2013-01-19 00:13:24
    Od: stachmen <stachmen@_NOSPAM_wp.pl>

    Sorki,
    male doprecyzowanie:
    mialem na mysli 200km (kilometrów) na jeden raz, względnie bez przerwy np.
    trasa poza miastem (nieautostrada) ;-)
    ps. pomijam koniecznosc odwiedzenia stacji benzynowej ;-)

    p...@g...com napisal

  • 6. Data: 2013-01-19 21:58:18
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2013-01-18 23:53, p...@g...com pisze:

    > Da sie, da sie, scigaczem robi sie w sprzyjajacych warunkach 290 km w godzine,
    > mysle ze tyle kazdy kierownik wytrzyma w siodle.

    Taa.. da sie. Gdzie? i Czym? i z jakimi sklonnosciami samobojczymi? i z
    jaka iloscia paliwa na taka (290km) mth potrzebna?
    Jak te co lataja 300+* pala wtedy 14+l/100 a rzadko maja zbiorniki
    wieksze niz 21l.

    *-gps/faktyczne a nie pobozne zyczenie uzyszkodnika+producenta licznika.

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 7. Data: 2013-01-19 22:19:54
    Od: p...@g...com

    W dniu sobota, 19 stycznia 2013 21:58:18 UTC+1 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:

> [...]
    > wieksze niz 21l.
    > *-gps/faktyczne a nie pobozne zyczenie uzyszkodnika+producenta licznika.

    Zawsze mozna jeszcze pociagnac wache z camelback'a dodatkowym wezykiem do zbiornika
    :)

    --
    pzdr.,
    primuss

  • 8. Data: 2013-01-20 01:12:20
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 19.01.2013 p...@g...com <p...@g...com> napisał/a:

    > Zawsze mozna jeszcze pociagnac wache z camelback'a dodatkowym wezykiem do zbiornika
    :)

    O i to jest słuszna koncepcja, to ile do takiego camelback'a wachy wejdzie?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 9. Data: 2013-01-21 10:20:03
    Od: stachmen <stachmen@_NOSPAM_wp.pl>

    Panowie!

    Spokojnie :) Wrocmy do meritum tego tematu - a mianowicie - opinie na
    temat w/w sprzetow :)

    pzdr

    kakmar napisal

  • 10. Data: 2013-01-21 11:08:16
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 21-01-2013 10:20, stachmen pisze:
    > Panowie!
    >
    > Spokojnie :) Wrocmy do meritum tego tematu - a mianowicie - opinie na
    > temat w/w sprzetow :)
    W druga strone - czym jezdziles wczesniej albo z czego sie masz zamiar
    przesiasc na R6/CBR?

    --
    pozdr
    Rogal