    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Calling card
    Date: Sun, 26 Feb 2017 15:10:17 +0100

    news:o8ubuh$a18$1@node2.news.atman.pl...

    > FidoNet, poczta QWK.

    Piękne, paczuszka ZIP, rozzipować, obrobić, odpowiedzi zazipować, odesłać,
    to se ne vrati :)

    Z początku też raczej telefonem, a potem chyba też internetem...?

    > Poprzez wydzwanianie do siebie w ramach sieci FidoNet. Dzięki tej
    > technologii posty mogły dotrzeć na obcy kontynent już w ciągu 1-2 dni.

    Ano właśnie. Dość szybko jednak docierały do mnie informacje, że niektóre
    bebsy między sobą potrafiły już po necie gadać (no, taka Maloka to już 20
    parę lat temu, osobiście temi rencamy Kermitem przez telnet pliczki
    ciagnąłem, z Maloki (jakiś niewielki darmowy limit 10 minut), program Telix
    v4.51 DOS). Ale szczegółów nie pomnę.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.